Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو شب گذشته دو گل به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شد.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو خوشحال بود که به پرتغال کمک کرد تا در مسابقات یورو ۲۰۲۰ در تابستان امسال با پیروزی ۳-۰ مجارستان را شکست دهد. مهاجم یوونتوس با شروع مناسب دو گل به ثمر رساند و هر کدام از این گل‌ها بعد از گل رافائل گویریرو در دقیقه ۸۴ به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو بعد از بازی گفت: "شروع این شکلی خیلی مهم بود. حالا ما باید ادامه دهیم. ما باید در مورد بازی بعدی و پیروزی در آن فکر کنیم. مهم این بود که پیروز شویم. این بازی سختی مقابل حریفی بود که خوب دفاع کرد، اما ما سه گل به ثمر رساندیم. من از تیم سپاسگزارم که به من کمک کرد دو بار گل بزنم و به عنوان ستاره بازی لقب بگیرم."

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو تیم ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئون گورتسکا: برای رفتن به یورو، هر هفته تلاش می‌کنم

لئون گورتسکا مشتاق همراهی تیم ملی آلمان در یورو 2024 است

طرفداری | با توجه به آخرین لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی آلمان و شایعاتی درباره احتمال کنار گذاشته شدن لئون گورتسکا برای یورو 2024 توسط یولیان ناگلزمان، این بازیکن به نظر شانسی کمی برای حضور در 2024 دارد.

با این حال، چنین چیزی باعث نشده تا لئون گورتسکا ناامید شود و او در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و سعی می‌کند این‌گونه خود را ثابت کند. هر چند همه چیز در دستان یولیان ناگلزمان است. گورتسکا در مصاحبه‌ای با اسکای پس از بازی مقابل اونیون برلین که بایرن مونیخ با نتیجه پر گل 5-1 پیروز شد، در این‌باره صحبت کرده است. او گفت:

این هدف واضح من است. نگرش من این است همیشه سعی کنم در زمین حضور داشته باشم و به یولیان نشان دهم که من هستم و مبارزه می‌کنم. من سعی می‌کنم این ذهنیت را هر هفته با خودم به زمین بیاورم برای اینکه بتوانم سوار قطار شوم. (به یورو بروم)

 گورتسکا در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد و همچنین از دید فوت‌موب و هواسکورد به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد. حال باید دید آیا در نهایت مزد تلاش‌هایش را خواهد گرفت یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • لئون گورتسکا: برای رفتن به یورو، هر هفته تلاش می‌کنم
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • مهمدی با پیروزی آغاز کرد