Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تأکید کرد که اگر لازم باشد ارتش برای عملیات "حارس الاسوار۲" علیه غزه آماده می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، روزنامه معاریو نوشت: آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل سه شنبه با جوزف دانفورد، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا و ۱۰ ژنرال بازنشسته که به اراضی اشغالی سفر کرده‌اند، دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست درباره عملیات "نگهبان دیوارها"(عملیات اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه)، ایران و توافق برجام و تأثیر احتمالی آن بر لبنان، سوریه و غزه گفتگو شد.

دانفورد امروز(چهارشنبه) نیز با ژنرال‌های اسرائیلی دیدار خواهد کرد.

کوخاوی که شنبه به آمریکا سفر می‌کند، نشستی را با افسران اسرائیلی در چارچوب همایش عملیاتی آموزشی در پایان عملیات "حارس الاسوار" برگزار کرد.

وی در این نشست گفت: اگر لازم باشد برای عملیات "نگهبان دیوارهای۲" آماده می‌شویم. ما از قدرت در زمان نیاز و در مکان مناسب استفاده می‌کنیم. طی عملیات اخیر نیاز به عملیات زمینی نبود. اگر فایده‌ای داشته باشد از زور استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیف رئیس پیشین عملیات ارتش اسرائیل از جنگ با ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 اسرائیل زیف، رئیس پیشین بخش عملیات ارتش اسرائیل به تحلیل جنگ به ایران پرداخته و عمیقاً به همکاران صهیونیستش توصیه می‌کند وارد جنگ با ایران نشوند. اظهارات این نظامی ارشد صهیونیست را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • یک استعفای جنجالی دیگر در ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش اسرائیل
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • توصیف رئیس پیشین عملیات ارتش اسرائیل از جنگ با ایران
  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است
  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • استعفای رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل به دلیل ۷ اکتبر