Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@12:38:48 GMT

فتونیوز/آیا بازار مسکن در انتظار ریزش قیمت‌هاست؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۰۱۲۷

فتونیوز/آیا بازار مسکن در انتظار ریزش قیمت‌هاست؟

قیمت مسکن در دو ماه گذشته با توقف رشد، روند کاهشی را در پیش گرفته است و کارشناسان با پیش بینی ادامه این روند تا پایان سال، حتی از ریزش بیشتر قیمت‌ها در بازار مسکن هم سخن می‌گویند با این حال مردم منتظر پایین آمدن و منطقی شدن قیمت مسکن هستند؛ اما این موضوع چقدر احتمال دارد که رخ دهد؟

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت مسکن در دو ماه گذشته با توقف رشد، روند کاهشی را در پیش گرفته است و کارشناسان با پیش بینی ادامه این روند تا پایان سال، حتی از ریزش بیشتر قیمت‌ها در بازار مسکن هم سخن می‌گویند با این حال مردم منتظر پایین آمدن و منطقی شدن قیمت مسکن هستند؛ اما این موضوع چقدر احتمال دارد که رخ دهد؟ با این حال کارشناسان پیش بینی کاهش بیشتر از ۳۰ درصد قیمت را تا پایان تابستان و یا پایان سال انتظار دارند؛ البته برخی کارشناسان پیش بینی ریزش قیمت مسکن را پیش بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

کلیدواژه: قیمت مسکن پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت سکه و طلا/ نرخ سکه نسبت به صبح ۲ میلیون تومان کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح امروز و برخلاف جوسازی‌ها، قیمت طلا و سکه روند نزولی به خود گرفته‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت سکه امامی (طرح جدید) نسبت به صبح امروز با کاهش ۲ میلیون تومانی مواجه و به ۴۴ میلیون و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت سکه بهار آزادی نیز نسبت به صبح یک میلیون و ۶۷۵ هزار تومان با کاهش مواجه شده و روی رقم ۴۱ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه هم نسبت به صبح امروز یک میلیون تومان افت کرد و به ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

ربع سکه نیز که صبح امروز ۱۷ میلیون و۵۰۰ هزار تومان بود با افت ۹۰۰ هزار تومانی به ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت سکه یک گرمی هم با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به صبح امروز، ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که صبح امروز ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۴۰۰ تومان بود با کاهش ۲۷ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۷۵۴ هزار تومان رسید.

محمد کشتی‌آرای فعال بازار طلا گفت: بازار جهانی امروز تعطیل است و قیمت اونس تغییری نکرده ولی پیش بینی می‌شود با توجه به تحولات منطقه از فردا قیمت جهانی طلا هم با کاهش همراه شود.

وی افزود: با آرام شدن فضای منطقه و تخلیه هیجانات بازار، قیمت‌ها در بازار طلا و ارز نزولی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر روند بازار نزولی است و بیشتر مردم فروشنده هستند. فعلاً معاملات خیلی کم شده و تا حدودی متوقف است و همه با احتیاط عمل می‌کنند.

کد خبر 6078138 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • روند قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • ریزش قیمت سکه و طلا
  • ریزش قیمت سکه و طلا/ نرخ سکه نسبت به صبح ۲ میلیون تومان کاهش یافت
  • ریزش قیمت‌ها در بازار طلا وسکه آغاز شد
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • ۵ پیش‌بینی درباره نرخ اجاره در سال جدید/ آرامش چگونه به بازار اجاره بازمی‌گردد؟
  • اثر موقت درگیری نظامی و بازگشت آرامش در بازارهای سهام
  • ریزش و رویش فایل‏‏‌های مسکن
  • شبانه روزی شدن فعالیت کارگاه‌های طرح اقدام ملی مسکن در مرکزی