Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:55:47 GMT

جمع‌آوری بیش از ۱۱ هزار ماینر غیرمجاز در سطح پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۰۲۰۵

جمع‌آوری بیش از ۱۱ هزار ماینر غیرمجاز در سطح پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع برق تهران بزرگ، اجرای این مانور در راستای طرح‌های قبلی در خصوص مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی مزارع استخراج ارز دیجیتال بوده و طی آن بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و به صورت ضربتی، بعد از ظهر دوشنبه ۲۴ خردادماه، نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همزمان با سایر شرکت‌های توزیع برق در سراسر کشور به واحدهای مسکونی، تجاری و یا صنعتی که پیش از این شناسایی شده و دارای ماینرهای غیرمجاز ارز دیجیتال بودند مراجعه و ضمن قطع انشعابات غیرمجاز برق، با همراهی عوامل قضائی و انتظامی، اقدام به جمع آوری بیش از ۶۰ ماینر غیرمجاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به میزان بالای برق مصرفی ماینرها و در راستای کسب اطمینان از تأمین برق مورد نیاز هموطنان، هیچ گونه اغماضی در خصوص فعالیت‌های غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال از سوی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ انجام نمی‌شود و بازرسان مناطق ۲۲ گانه این شرکت، برخورد قاطع با سوءاستفاده کنندگان از انرژی برق را در دستور کار خود دارند. در همین راستا، تاکنون بیش از ۱۱ هزار ماینر غیرمجاز در سطح پایتخت جمع آوری شده است.

کد خبر 5236352

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه ماینر رمز ارز رمز ارز غیرمجاز مصرف برق قیمت دلار شاخص کل بورس مصرف برق بانک مرکزی ایران انتخابات 1400 قیمت نفت بورس تهران بازار سرمایه قیمت یورو دلار بازار سهام وام ودیعه مسکن تولید برق قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: ۲۷۴ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات در بندرعباس جمع آوری شد که از این میزان ۲۶۳ میلیون تومان زکات فطریه عام و سادات و ۱۱ میلیون تومان کفاره عمد و غیر عمده بوده است.

وی افزود: مبلغ جمع آوری شده به حساب نیازمندان و خانواده‌های ایتام واریز شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: در راستای کمک به معیشت محرومین نیز بیش از ۳۴ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان، در قالب پخت و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع بسته‌های افطاری ساده و بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

مسیح الله مرادی افزود: در مجموع ۱۵۸ هزار و ۱۱۰ پرس غذای گرم، ۱۹۹ هزار و ۳۸۱ بسته افطاری ساده و بیش از هزار و ۲۶۰ بسته معیشتی، در ماه رمضان امسال بین نیازمندان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • بررسی طرح رصد در مناطق مختلف پایتخت در شورا
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس