Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با "کرونا" دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تا تاریخ 26خردادماه 1400تعداد 1894نفر دراین استان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با "کرونا" دانشگاه علوم پزشکی لرستان روزچهارشنبه با اشاره به  آخرین آمار ابتلا به کرونا در لرستان ،اظهارکرد: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تاکنون 372هزار 958 نمونه  تست ارسالی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم کوشکی،افزود: از این تعداد368 هزار و 992نمونه تست جواب داده شده که 119هزار و266نمونه تست مثبت بوده است.

معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد کل منفی را249هزارو725مورد اعلام کرد وگفت: باتوجه به 4 فوتی جدید تاکنون بر اثر بیماری کرونا ویروس  1894نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته این مسئول   میزان موارد بستری و مشکوک در بیمارستان‌های استان 330نفراست.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دانشگاه علوم پزشکی ویروس علوم پزشکی کرونادرایران خرداد 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: استفاده از مرخصی تحصیلی، انتقال به دانشگاه محل سکونت یا استفاده از کلاس‌های مجازی برای مادران دانشجو به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

کتابچی افزود: محدود کردن مادران باردار یا صاحب فرزند زیر دو سالی که دانشجو هستند، از طرف دانشگاه‌ها تخلف است.

وی همچنین گفت: طبق قانون باید دانشگاه‌ها تا چهار نیم سال تحصیلی، به خانم‌هایی که زایمان کرده اند و فرزند شیرخوار دارند، مرخصی بدون احتساب سنوات بدهد.

معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت از دانشجویان مادر خواست تخلف دانشگاه‌ها را به مرکز رسیدگی گزارش‌های مردمی نهاد ریاست جمهوری منتقل کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • استاندار مازندران رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است