Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر ورزشی – محمد نصیری اسطوره وزنه برداری ایران از ناکامی سهراب مرادی برای کسب سهمیه المپیک توکیو ناراحت است. او می گوید:« واقعا چه می توان گفت، اما در هر صورت اتفاق تلخی بود که سهراب مرادی به این شکل سهمیه المپیک را از دست داد. مرادی فرصت داشت در قهرمانی آسیا و رقابتهای بین المللی کلمبیا و انتخابی المپیک با زدن دو وزنه خوب سهمیه بگیرد که متاسفانه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اسطوره وزنه برداری ایران با اشاره به حضور علی داودی و علی هاشمی درالمپیک توکیو، می گوید:« بعضی ها به شدت نگران وضعیت وزنه برداری هستند که باید بگویم آنطور هم که فکر می کنند، وزنه برداری سقوط نکرده و احتمال دارد در توکیو مدال بگیریم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزنه برداری سهراب مرادی المپیک 2020 سهراب مرادی وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممکن است بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم

دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های پیش‌روی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: در صورت تدوام موفقیت رشته‌های المپیکی کشورمان در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات فدراسیون‌ها، مربیان و ورزشکاران در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: بعد از موفقیتی که در رشته‌های کشتی، تکواندو، تیراندازی، شمشیربازی، وزنه‌برداری و دوچرخه‌سواری داشتیم. اکنون شاهدیم که در رشته قایقرانی هم نمایندگان شایسته کشورمان موفق به کسب پنج سهمیه شدند که در روئینگ دو نفره بانوان برای نخستین بار بود که این اتفاق افتاد. جا دارد به مسئولان این فدراسیون، مربیان و ملی‌پوشان آن در کنار دیگر فدراسیون‌هایی که سهمیه کسب کرده‌اند تبریک، خدا قوت و خسته نباشید بگویم. قطعاً قایقرانان کشورمان با این روند رو به رشدی که دارند، روزهای خوشی به‌خصوص برای بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن در پیش خواهند داشت.

سرپرست کاروان اعزامی به المپیک پاریس ۲۰۲۴ خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک با تمام توان در کنار رشته‌هایی که هنوز درگیر رقابت‌های انتخابی کسب سهمیه هستند، خواهد بود و طبق پیش‌بینی‌ها، در صورت تدوام موفقیت رشته‌های المپیکی کشورمان در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد.

منبع: ایرنا کد خبر 746624

دیگر خبرها

  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است
  • ممکن است بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • رکورد قایقرانی ایران برای المپیک پاریس
  • قایقرانی ایران رکورد زد
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد
  • رضایی با کسب مدال طلا المپیکی شد