Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی فرانسه شروع خوبی در یورو ۲۰۲۰ داشت و دیدار سخت مقابل آلمان را یک بر صفر برد.

دیدیه دشان که از نتیجه و عملکرد شاگردانش بسیار راضی بود، در پایان این دیدار گفت: «مقابل یک حریف بسیار خوب، عملکردی فوق‌العاده ارائه کردیم. من می‌دانستم که بازیکنانم برای این بازی آماده‌اند و از پس کار برمی‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها آماده بودند که بجنگند. در نیمه دوم ما تا زدن گل دوم فاصله زیادی نداشتیم و اگر آن گل را زده بودیم تا حد زیادی آسوده خاطر می‌شدیم. اگرچه این اتفاق رخ نداد، اما در نیمه دوم آنقدرها هم تحت فشار قرار نگرفتیم. بازی سنگینی بود که در آن سطح دو تیم بالا بود و بازیکنان بااستعداد فراوانی در زمین حضور داشتند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه تیم ملی فرانسه دیدیه دشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش دوباره آماده بازی شد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سی‌اُم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 16 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی فورتونا سیتارد به مصاف تیم رده دهمی سیتارد خواهد رفت.

علیرضا جهانبخش که پس از سپری کردن یک ماه و نیم آسیب دیدگی و دوری از میادین، در دیدار هفته گذشته لیگ اردیویسه مقابل آژاکس با پایان مصدومیت به میادین بازگشت و حضور تعویضی در زمین داشت، امروز هم در لیست نفرات تیم فاینورد برابر فورتونا سیتارد است و روی نیمکت دیده می‌شود.

ستاره ایرانی فاینورد که در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند 11 بازی انجام داده و فقط یک پاس گل داشته، امیدوار است در دیدار امروز فرصت بیشتری برای حضور به‌عنوان بازیکن تعویضی مقابل فورتونا سیتارد به دست بیاورد و گلزنی کند.

تیم فوتبال فاینورد با 21 پیروزی، 6 مساوی و دو شکست در این فصل 69 امتیازی و تیم دوم جدول لیگ اردیویسه هلند است که فاصله 12 امتیازی با آیندهوون صدرنشین دارد.

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟
  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس
  • خلاصه بازی آرسنال و استون ویلا + فیلم
  • حمله قلبی ایوان اندیکا، مدافع آاس رم و نیمه تمام ماندن دیدار مقابل اودینزه / فیلم
  • اونای امری پس از پیروزی مقابل آرسنال: عصر بخیر، بسیار خوشحالم!
  • جهانبخش دوباره آماده بازی شد
  • شهرداری گرگان راهی نیمه نهایی شد