Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@22:52:56 GMT

تا کنون 11 هزار ماینر در تهران کشف شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۰۶۰۰

تا کنون 11 هزار ماینر در تهران کشف شده است

شرکت توزیع برق تهران بزرگ اعلام کرد: با هدف مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی مزارع استخراج ارز دیجیتال تاکنون بیش از ۱۱ هزار ماینر غیرمجاز در سطح پایتخت جمع آوری شده است.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از مهر،  اجرای این مانور در راستای طرح‌های قبلی در خصوص مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی مزارع استخراج ارز دیجیتال بوده و طی آن بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و به صورت ضربتی، بعد از ظهر دوشنبه ۲۴ خردادماه، نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همزمان با سایر شرکت‌های توزیع برق در سراسر کشور به واحدهای مسکونی، تجاری و یا صنعتی که پیش از این شناسایی شده و دارای ماینرهای غیرمجاز ارز دیجیتال بودند مراجعه و ضمن قطع انشعابات غیرمجاز برق، با همراهی عوامل قضائی و انتظامی، اقدام به جمع آوری بیش از ۶۰ ماینر غیرمجاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به میزان بالای برق مصرفی ماینرها و در راستای کسب اطمینان از تأمین برق مورد نیاز هموطنان، هیچ گونه اغماضی در خصوص فعالیت‌های غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال از سوی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ انجام نمی‌شود و بازرسان مناطق ۲۲ گانه این شرکت، برخورد قاطع با سوءاستفاده کنندگان از انرژی برق را در دستور کار خود دارند. در همین راستا، تاکنون بیش از ۱۱ هزار ماینر غیرمجاز در سطح پایتخت جمع آوری شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ماینر استخراج رمز ارز پول نیوز صنعت برق مصرف برق ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمد موسی‌زاده موسوی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال در خصوص فعالیت‌های این صندوق در حوزه اقتصاد دیجیتال در سال ۱۴۰۲ گفت: در طی سال گذشته به بیش از ۳۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور حوزه اقتصاد دیجیتال، انواع خدمات مالی و اعتباری مورد نیاز ارائه شده است که در تلاشیم این میزان رشد قابل توجهی را در سال ۱۴۰۳ تجربه کند.

وی افزود: ارائه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی و اعتباری شامل ارائه تسهیلات، خدمات کارگزاری مالی و فنی، صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، بخش دیگری از فعالیت‌های صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال در سال گذشته است.

موسی‌زاده موسوی اضافه کرد: در کنار خدمات مالی و اعتباری فوق، حمایت از ارائه خدمات زیرساختی مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال، حمایت از توسعه محصولات و خدمات اولویت‌دار در حوزه‌های کلیدی و راهبردی، کمک به اشتغال و توانمندسازی نیروی انسانی این حوزه در کشور، از جمله فعالیت‌های اثرگذاری بوده که با همکاری ستاد توسعه  اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری انجام شده است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال درخصوص برنامه‌های این صندوق در سال جدید گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ با توسعه خدمات تخصصی مورد نیاز شرکت‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجتال و همچنین ورود به حوزه‌هایی همچون ارتقای توان صادراتی شرکت‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و کمک به شکل‌دهی اکوسیستم زیرساخت‌های کلیدی حوزه هوش مصنوعی که در برنامه توسعه صندوق پیش‌بینی شده است، بتوانیم نقشی اثرگذار در کنار سایر بازیگران این حوزه داشته باشیم و به توسعه زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • صعود ۳۰ درصدی سهام رسانه‌های اجتماعی ترامپ
  • رفع خطر یکی از نقاط سیلابی غرب تهران/ پارکینگ غیرمجاز پارک ارم جمع‌آوری شد
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند
  • ۷۱۶ دستگاه رمز ارز در تبریز کشف شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته