Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی معاون برنامه‌ریزی و امور شورا در دوران قالیباف و کاندیدای شورای شهر ششم در نشست خبری در باره موضوع انتخاب شهردار در پایتخت اظهار داشت: آمده‌ایم که مردم را به خاطره خوش 12 سال مدیریت جهادی ببریم. تهران در آن زمان سربلند بود و شهردار پایتخت رتبه هشتمین شهردار جهان را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تلاش هستیم که برای مدیریت شهری بعدی از ترکیب جوانان و افراد باتجربه استفاده کنیم. این درحالی است که شورای پنجمی‌ها در انتخاب شهردار دقت لازم را نداشتند و در چند سال اخیر چندین بار شهردار و سرپرست برای پایتخت انتخاب شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور شورا در دوران قالیباف اظهار داشت: قطعا با انتخاب درست و دقت مردم در انتخابات فصل جدیدی در حوزه مدیریت کشور و شهر رقم خواهد خورد و با شعار دوباره خدمت، تهران سربلند حضور پیدا کرده‌ایم.

امانی مدیریت شهری گذشته مورد حمایت‌ها دولت‌ها قرار نگرفت، گفت: این مسأله سبب نشد که خدمت رسانی به تهرانی‌ها متوقف شود.  

وی تصریح کرد: توسعه تهران و آبادانی آن  و همچنین اخذ جوایز متعدد از توفیقاتی بود که در گذشته حاصل شد و اهالی رسانه نیز بسیار به این موضوع اذعان دارند و در صورتی که به حوزه جدید مدیریت شهری راه یابیم، تلاش خواهیم کرد هر هفته یا هر ماه یک دستاورد جدید برای تهرانی‌ها داشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور شورا در دوران قالیباف اظهار داشت:  اعضای فعلی شورای شهر شعار دادند که با همسویی دولت اتفاق خوبی در شهر رخ خواهد داد، ولی این چنین محقق نشد و حتی شهردار نتوانست سهم دولت را در بخش حمل و نقل عمویمی دریافت کند.

معاون برنامه‌ریزی و امور شورا در دوران قالیباف با اشاره به تحقیق و تفحص صورت گرفته توسط شورای شهر تهران از شهرداری گذشته گفت: در فرایند تحقیق و تفحص شهرداری گذشته نیز بنا بر قانون باید از مدیران قبل دعوت و در نهایت گزارش تحقیق و تفحص گزارش می‌شد که متاسفانه این مسئله به صورت یک طرفه توسط شورای شهر تهران قرائت شد و حتی ما نسبت به این موضوع معترض بودیم و آن را اعلام کردیم.

امانی درباره تأیید صلاحیتش در این دوره از انتخابات شوراها گفت: تأیید صلاحیت افراد یک فرآیند قانونی دارد و این فرآیند برای سایر کاندیداها انجام می‌شود و بنده نیز در این بخش از طریق فرآیند قانونی تأیید صلاحیت شدم و به هیچ عنوان بنده و سایر همکارانم در لیست شورای ائتلاف هیچ مذاکره‌ای را با افراد نداشته‌ایم و مراجع قانونی 5 گانه صلاحیت بنده را تأیید کرده‌اند.

وی در مورد گزینه‌های احتمالی شهرداراینده  تهران گفت: هنوز هیچ گمانه‌زنی‌ای در این زمینه انجام نگرفته است و باید ابتدا ترکیب شورا مشخص شود و در زمان مقرر شهردار تهران انتخاب خواهد شد.

امانی درباره ماجرای  املاک واگذار شده گفت: در این دوره نیز تعدادی از املاک واگذار شده و این کار بر اساس فرآیند قانونی صورت گرفته و منعی هم ندارد.

وی بیان داشت: در دوره گذشته هم بخشی از این املاک نیز در اختیار کارمندان و پرسنل شهرداری تهران بر اساس ضوابط به صورت اجاره‌ای قرار گرفته بود و این موضوع در همه ادوار انجام می‌شود و به این شکل نبوده که این املاک به فردی فروخته شده باشد و تمام این فرآیند بر اساس قانون و سازمان املاک و آیین‌نامه معاملات شهرداری تهران انجام گرفته بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ناصر امانی واگذاری املاک شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید انور رشیدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری و معارفه معاونین و مدیران جدید شهرداری سنندج، با تبریک عملیات غرورمندانه سپاه پاسداران در عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: حمله غرورمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم کودک‌کش اسرائیل امید را در دل مظلومان جهان زنده کرد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین سپاه تمام دنیا و سردمداران استکبار را در بهت و حیرت فرو برد و امید را در دل مردم مظلوم جهان به ویژه مسلمانان سرزمین‌های اشغالی زنده کرد.

شهردار سنندج از امنیت و سلامت به عنوان بالاترین نعمت در زندگی یاد کرد و بیان داشت: امنیت امروز ایران اسلامی حاصل ایثار و از خودگذشتگی نیروهای نظامی و امنیتی و خون پاک شهداست امیدواریم این امنیت پایدار بیش از پیش بستر توسعه فراهم شود.

رشیدی همچنین به روز و هفته سنه پرداخت و افزود: روز ششم اردیبهشت ماه به نام روز سنه نام گذاری شده است و البته روز سنه تنها متعلق به شهروندان سنندجی نبود و مربوط به کل استان است و باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه گرامیداشت این ایام را با رویدادهای فرهنگی فراهم سازیم.

وی اقدامات شهرداری را ویترین خدمات نظام دانست و اعلام کرد: با برنامه‌ریزی مناسب خیز خوبی برای انجام کارهای بزرگ در حوزه عمرانی و خدمات‌رسانی به شهر و شهروندان در سال‌جاری فراهم است و خدمت به مردم اولویت اصلی مدیریت شهری است که در این راستا هرچه در توان داشته باشیم را بکار خواهیم گرفت.

شهردار سنندج همچنین از تغییر و تحولات به عنوان بستری برای پیشبرد هرچه بیشتر کارها در هر مجموعه‌ای نام برد و اذعان کرد: تغییراتی که در بدنه هر مجموعه‌ای صورت می‌گیرد موجب نوآوری و خدمات‌رسانی بهتر با ورود فکرهای جدید و حضور نیروهای تازه نفس می‌شود.

رشیدی اضافه کرد: هر دستگاه و سازمانی برای بقا و تداوم نقش مثبت و سازنده خود در خدمت به جامعه نیازمند افکار، اندیشه‌ها، نظرات تازه و نو است تغییر در تیم مدیریتی شهرداری نیز با همین دیدگاه و با اولویت بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جوان در راستای تربیت مدیران توانمند آینده صورت می‌گیرد.

وی با تاکید براینکه معتقدیم باید فرصت مدیریت برای همه افراد توانمند فراهم شود، گفت: تمام نیروهای شهرداری افراد توانمند و لایق جایگاه مدیریتی هستند خوشبختانه شاهد انتصاب همکاران در پست‌های مختلف استانی و شهرستانی هستیم که این مهم را افتخاری برای خانواده بزرگ شهرداری می‌دانیم.

گفتنی است؛ با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی سیدانور رشیدی مهندس سامان ساعدی بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی، مهندس علی اصغری به عنوان سرپرست سازمان خدمات شهری، مهندس حمید کریمی به عنوان شهردار منطقه یک، مهندس فواد کریمی به عنوان شهردار منطقه ۴، مهندس عرفان فتحی به عنوان شهردار منطقه ۳، مهندس فایق عبدالحکیمی بعنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی و فضای شهری، مهندس مهدی زندیه بعنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، مهندس داریوش ورمزیار به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد، مهندس امید وزیر بعنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر، مهندس کومار بابایی‌نژاد بعنوان سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج، زاهد ساعدپناه بعنوان سرپرست مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری سنندج منصوب شد.

کد خبر 6079879

دیگر خبرها

  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • تاکید شهردار شیراز بر اقدام عاجل برای صیانت از باغات شهری
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ فروردین‌