Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@11:03:00 GMT

مسجدی‌ها مانند همیشه در تعیین سرنوشت خود مشارکت دارند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۰۹۴۵

مسجدی‌ها مانند همیشه در تعیین سرنوشت خود مشارکت دارند

حجت‌الاسلام علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین رویدادهای کشور انتخابات است که نماد مردم‌سالاری دینی در جامعه می‌باشد و از این رو باید از فرصت استفاده کنیم تا مهم بودن انتخابات در سرنوشت کشور را در میان مردم تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشارکت بالا بهترین راهکار برای رفع مشکلات است و حضور مردم در انتخابات موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود و توطئهٔ دشمنان را خنثی می‌کند.

این مسؤول عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از راه‌های مهم جهت قوی شدن ایران، مشارکت مردم  در انتخابات است، کشوری قوی با امنیت بالا، مقتدر و به دور از سختی و مشکلات نیازمند مشارکت حداکثری و انتخابی آگاهانه است.

رمضانی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات نشان‌دهندهٔ عهد و پیمانی دوباره با رهبری و نظام جمهوری اسلامی و شهدا و مصداق بارز ولایت‌مداری مردم است که ان‌شاءالله مردم در روز 28 خرداد با امام و شهدا تجدید پیمان خواهند کرد.

وی تأکید کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قزوین در اقدامی شایسته در دعوت مردم به مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری همانند دوره‌های گذشته نشان دادند که مسجدی‌ها همیشه در صحنه حضور دارند و در تصمیم بزرگ کشورشان مؤثر هستند.

رمضانی یادآور شد: طبق فرمودهٔ مقام معظم رهبری «اگر نابسامانی، ناکارآمدی و ضعف در مدیریت‌ها وجود دارد، باید آن را با انتخاب درست و خوب و روی کار آوردن مدیریت مردمی و اسلامی جبران کرد نه با شرکت نکردن در انتخابات»؛ بنابراین همه باید به تبعیت از رهبر انقلاب با مشارکت بالا در انتخابات در مسیر رفع مشکلات موجود و رقم زدن تحولات اساسی در کشور گام برداریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین حجت الاسلام علی رمضانی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، مقامات آمریکایی می گویند که همه گزینه ها درباره دارایی های مسدود شده روسیه روی میز است.

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه به نقل از یک مقام ارشد خزانه داری آمریکا گزارش داد در حالی که کشورهای گروه ۷ به بحث در مورد امکان استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه برای کمک به اوکراین ادامه می دهند، هیچ گزینه ای از روی میز حذف نشده است.

یک مقام ناشناس وزارت خزانه داری به خبرگزاری رویترز گفت که سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست وزرای خارجه گروه ۷ که قرار است روز چهارشنبه در ایتالیا آغاز شود، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

آمریکا و دیگر کشورهای غربی، به بهانه جنگ در اوکراین، حدود ۳۰۰ میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی روسیه را مسدود کرده اند. حدود ۲۰۰ میلیارد دلار از این دارایی ها در اتحادیه اروپا نگهداری می شود.

کد خبر 6081361

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • توجه به تعاونی ها و تولید آزاد راهکار تحقق شعار سال است
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود