Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری خوزستان با هدف رفع مشکلات حقوقی با مددجویان کانون اصلاح و تربیت اهواز دیدار کرد. خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین صادق مرادی، رئیس کل دادگستری استان خوزستان در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه و به‌منظور رفع مشکلات مددجویان کانون اصلاح و تربیت اهواز با حضور در این کانون با مددجویان به‌صورت چهره به چهره دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری خوزستان همراه معاونین قضایی، دادستان مرکز استان خوزستان و رئیس سازمان زندان‌های خوزستان از بخش‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت اهواز بازدید و بصورت چهره به چهره با مددجویان این کانون دیدار و به استماع صحبت‌های آنان پرداخت و وضعیت تک تک مددجویان را مورد بررسی قرار داد و دستورات ویژه‌ای برای رسیدگی به درخواست‌ها و مسایل آنان صادر کرد.

وی در ادامه این بازدید با اشاره به اینکه مددجویان به علت خطا و اشتباهی که در گذشته مرتکب شده اند در این مکان حضور دارند، بیان داشت: مددجویان باید با استفاده از ظرفیت برنامه‌های فرهنگی و اصلاحی و تربیتی از اشتباهات و خطا‌های گذشته پند گرفته و رویه کار‌های خوب را در زندگی مبنا قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی مددجویان را به تحصیل و یادگیری کسب و کار و دانش تشویق کرد و گفت: با توجه به اینکه اینجا مکانی برای تحقق اصلاح رفتار و کردار است، می‌توانید در خود تغییر ایجاد کرده و با اخلاق صحیح و اعتماد به نفس بالا در مسیر زندگی به قله‌های پیروزی دست یابید و نظر خانواده و اجتماع را نسبت به خود تغییر دهید.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: لازم است تا مسئولان مربوطه در جهت آزادی مددجویان و کاهش جمعیت کیفری با استفاده از اقدامات پیشگیرانه در بعد اصلاحی و تربیتی و همچنین پیگیری‌های قانونی لازم تلاش مضاعفی داشته باشند.     بیشتر بخوانید:      کاهش ۱۳ درصدی ورودی زندان‌ها‌ی استان زنجان در سال گذسته انتهای پیام/ برچسب ها: خوزستان زندان دیدار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خوزستان زندان دیدار کانون اصلاح و تربیت اهواز رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان درباره موضوع پیگیری وصول معوقات پرداخت حق آلایندگی شرکت‌های صنعتی در استان، گفت: با توجه به تاکید رئیس قوه قضائیه در مورد وصول حق آلایندگی استان‌ها، در راستای عدالت اجتماعی و تحقق حقوق عامه مردم خوزستان، مطالبات معوق چهار شرکت نفت و گاز استان به حیطه وصول درآمده که پس از واریز به حساب خزانه داری کل کشور به منظور مصالح استان و بهبود محیط زیست و تأمین منابع شهرداری‌های استان از سوی مدیران مربوطه هزینه می‌شود.

وی افزود: با توجه به صدور احکام نمایندگی از سوی این دادگستری برای نماینده تعرفه شده از سازمان امور مالیاتی کشور، جمع وصولی عوارض آلایندگی با احتساب ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ و فروردین سال جاری، به مبلغ هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تقدیر از پیگیری‌های رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در جهت پیگیری وصول عوارض آلایندگی در سال گذشته و فروردین‌ماه سال جاری، گفت: این دادگستری همکاری‌های لازم را در راستای تحقق درآمدهای عمومی کشور به ویژه وصول عوارض آلایندگی و پیگیری حقوق مردم، کما فی سابق پیگیری و معمول خواهد داشت.

کد خبر 6086002

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز