Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره از رقابت ۳۹ نامزد انتخاباتی برای تصدی هفت کرسی شورای اسلامی در این شهر خبر داد.

حجت محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه یکی از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استفاده از نظر مردم و اتکا به آن‌ها است، یادآور شد: قوت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران، اتکا به آرای مردمی و بها دادن به آرا و نظرات آن‌ها است، پس بیهوده نیست که مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) بر این تاکید دارند که شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه انتخابات ۲۸ خردادماه قطع بر یقین صحنه شکوه، عظمت و همدلی مردم با نظام و انقلاب خواهد بود؛ چراکه برای انقلاب خون‌های زیادی داده شده و این مردم بودند که پای آن ایستادند، اضافه کرد: ملت ایران در همه بزنگاه‌ها و برهه‌های حساس، پشت نظام و انقلاب را خالی نکردند.

این مسئول با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک مسئله صرف سیاسی نیست، بلکه یک مسئله اجتماعی است که به وسیله آن می‌توان آینده را ساخت، ادامه داد: در این پیچ تاریخی مهم نیز مردم با مشارکت باشکوه در انتخابات می‌توانند دِین خود را به انقلاب و نظام ادا کنند.

وی با یادآوری اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در خرم‌دره اندیشیده شده است، تصریح کرد: با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، میزان شعبات اخذ رای در شهرستان خرم‌دره نسبت به دوره‌های قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است.

محمدی با تاکید بر اینکه در مجموع ۵۵ شعبه در روز انتخابات نسبت به اخذ رای از شرکت‌کنندگان اقدام می‌کنند، ادامه داد: ۵۲ شعبه ثابت و ۳ شعبه سیار در روز انتخابات در خرم‌دره فعال خواهند بود. از ۵۵ شعبه در شهرستان ۴۳ شعبه شهری و ۱۴ شعبه نیز روستایی هستند، امکانات و تجهیزات لازم نیز برای برگزاری انتخابات در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه در همه روستاهایی که نیاز به تشکیل شورا داشتند، تعداد شرکت‌کنندگان به حدنصاب رسیده و انتخابات شورای اسلامی در این روستاها نیز برگزار می‌شود، بیان‌ کرد: ۳۹ نامزد انتخاباتی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر خرم‌دره برای تصدی هفت کرسی شورا به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان انتخابات ۱۴۰۰ شوراي شهر خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد

نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران  با محوریت بررسی راهبرد‌های همدلی و وحدت در مجلس و همگرایی با دولت سیزدهم، شیوه‌های ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات دور دوم، ارائه سه ایده موثر برای مجلس و دیدگاه هر نامزد برای تحقق شعار سال برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ضمن خوش‌آمدگویی به نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات و نخبگان سیاسی حاضر در جلسه به بیان اهمیت احزاب و کارکرد آنها منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری پرداختند و تأکید کردند: همدلی و وحدت که خواسته جدی مقام معظم رهبری است باید به صورت حقیقی و ملموس در بین مسئولان نظام بویژه بین مجلس و دولت باید دیده شود.

در ادامه این نشست همچنین نامزد‌های حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و ایده‌های خود در راستای چهار سرفصل دستور جلسه پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

نخبگان سیاسی در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، به بیان نظرات و کارشناسی‌های صورت گرفته در مسایل مختلف در جهت رفع مشکلات مردم و قانونگذاری اظهار نظر کرده و همدلی و وحدت را سر از اصلی‌ترین اولویت‌های خود خود قلمداد کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج