Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «اسعد لازم» رئیس کمیته تیم‌های ملی هیات عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق به شبکه «شباب اسپورت» گفت: هیات عادی سازی به کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق متعهد است و آنچه که در شبکه‌های اجتماعی درباره جدایی او شایعه شده است، صحت ندارد.

لازم افزود: کاتانچ به عنوان سرمربی در تیم ملی عراق به کار خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از باخت تیم ملی فوتبال عراق به ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، «علی نوری» مجری سرشناس عراقی اعلام کرد کاتانچ دیگر سرمربی عراق نخواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال عراق تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق عراق فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته داوران به بیانیه استقلال؛ افشاریان: حتما در کمیته اخلاق پیگیری می‌کنیم

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: 

طرفداری| رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص بیانیه باشگاه استقلال صحبت کرد.

باشگاه استقلال در بخشی از بیانیه امروز (شنبه) خود با اشاره به اشتباهات داوری نوشت:

هفته قبل گل صددرصد سالم استقلال نادیده گرفته شد و همین هفته هم اگر شرافت کمک داور نبود، باز هم به گفته رسانه‌ها و شاهدان در ورزشگاه اراک، داور وسط قصد نداشت گل سالم استقلال را بپذیرد و حتی شنیده شده است به کمک داور بابت پذیرش گل استقلال معترض شده که اگر این موضوع راست باشد باید فاتحه این داوری و مسابقات را خواند!!».

باشگاه استقلال به صراحت اشاره کرده است که رضا عادل داور بازی این تیم مقابل آلومینیوم علاوه بر اینکه قصد نداشت گل سالم استقلال را اعلام کند بلکه از اینکه کمک داور تصمیم به اعلام گل گرفته، به او معترض شده است، اتهامی که سنگین است و باید دید واکنش کمیته‌های داوران، انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال به این موضوع چیست. پیگیری‌ها نشان می‌دهد باشگاه استقلال به طور جدی پیگیر این قضیه است و قصد دارد پرونده را در مراجع قضایی فدراسیون پیگیری کند.

به نقل از تسنیم، در این رابطه دو موضوع مطرح است، نخست اینکه باشگاه استقلال چطور به این نتیجه رسیده که رضا عادل به تصمیم کمک خود معترض شده است، دوم اصل ماجراست که اگر صحت داشته باشد، اتفاق عجیبی است و هر دو مقوله نیاز به ورود کمیته انضباطی و اخلاق دارد.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در این باره گفت:

به هر موضوعی که از طرف هر تیم یا شخصی مطرح می‌شود، رسیدگی می‌کنیم. همه اتفاقات مربوط به داوری‌ها در این هفته که از جانب تیم‌ها مطرح شده است، در کمیته‌های انضباطی و اخلاق پیگیری می‌شود. این ادعا نیز در کمیته اخلاق به طور حتم پیگیری خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله: شرم‌آور بود
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای ۲ بازیکن و باشگاه استقلال
  • کربکندی: باید ناکامی سپاهان کالبد شکافی شود/ مفاد قرارداد مانع برکناری مورایس شده است
  • «اوزونیدیس» گزینه هدایت تیم ملی فوتبال یونان شد
  • درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
  • واکنش رئیس کمیته داوران به بیانیه استقلال؛ افشاریان: حتما در کمیته اخلاق پیگیری می‌کنیم
  • برنامه فدراسیون فوتبال آلمان در صورت شکست در حفظ یولیان ناگلزمان؛ یورگن کلوپ!