Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فیاضی روز چهارشنبه در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: امسال ۳۰۰ هکتار از مزارع این شهرستان به کشت گوجه فرنگی اختصاص داشت که برداشت آن از اردیبهشت آغاز شده است. 

وی میانگین تولید گوجه‌فرنگی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر را ۲۰ تن اعلام کرد و افزود: منطقه دامن این شهرستان با دارا بودن آب و هوایی مطلوب عمده منطقه کشت گوجه‌فرنگی در منطقه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر با اشاره به اینکه گوجه تولیدی این شهرستان به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان و استان‌های همجوار حمل می‌شود بیان کرد: این  منطقه با داشتن آب و هوای مساعد یکی از مناطق حاصلخیز  استان است بطوریکه در چهار فصل سال می‌توان از اراضی محصولات فصلی و غیر فصل برداشت کرد. 

وی  خاطرنشان کرد:  سالیانه ١١ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایرانشهر به زیر کشت انواع محصولات زراعی می‌رود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان برداشت محصول کشاورزی ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان برداشت محصول کشاورزی سیستان و بلوچستان برداشت محصول کشاورزی ایرانشهر کشاورزی ایرانشهر گوجه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون

 جبار حمادی مدیر جهاد کشاورزی کارون گفت:  در راستای آغاز برداشت محصولات پاییزه از ۲۵ فروردین ماه از سطح ۲۲ هزار  هکتار گندم، هزار هکتار کلزا و  هزار و ۵۰۰ هکتار جو پیش بینی می‌شود ۴۳۰۰۰ تن محصول گندم، هزار و ۵۰۰ تن کلزا و سه هزار  تن جو در شهرستان برداشت گردد.

او افزود: در راستای تامین نهاده‌های کشاورزی یارانه‌ای با تلاش سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، نهاده‌های تخصیصی شامل کود و بذر بصورت کامل تامین و بین کشاورزان توزیع گردید.

مدیر جهاد کشاورزی کارون گفت: برداشت در شهرستان تا اوایل خرداد ماه ادامه دارد که در این مدت چهار اکیپ توسط کارشناسان مراکز و مسئولین ستادی بر عملیات برداشت بطور مستمر نظارت خواهند داشت و پیش بینی می‌شود تا پایان برداشت حدود ۹۰ دستگاه کمباین مهاجر جهت برداشت وارد شهرستان گردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان
  • امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع گلستان برداشت می شود
  • برداشت ‌و خرید دانه کلزا توسط بخش خصوصی آغاز شد
  • ۴۰ هزار هکتار اراضی حوضه زاینده‌رود زیر کشت غلات است
  • تولید 21 هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون
  • برداشت محصول بیش از ۴۷۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان سرباز
  • خرید بیش از دوهزار تن گندم از کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان
  • پرداخت غرامت خسارت به کشاورزان در غرب استان اصفهان + فیلم
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۱۳۰۰ هکتار مزارع در عنبرآباد