Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خیریانپور گفت: در سال جاری از محل بند ب تبصره 16 مبلغ 490 میلیارد تومان سهمیه استان مازندران است که هماهنگی لازم با دستگاههای مربوطه و بانکها برای پرداخت انجام شده است. ‎

به گزارش برنا؛ حسن خیریانپور، معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری مازندران گفت: درسال 1399 در مازندران از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه برای مشاغل خانگی و خود اشتغالی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی 275 میلیارد تومان سهمیه داشتیم که با پیگیری وتلاش مستمر و مجانه استانداری- فرمانداران- اداره کار- بانکها- بهزیستی وکمیته امداد امام(ره) همه سهمیه استان یعنی معادل 99/8 درصد جذب شد که جا دارد از همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیریانپور افزود: امسال هم از محل بند ب تبصره 16 مبلغ 490 میلیارد تومان سهمیه استان مازندران است که هماهنگی لازم با دستگاه های مربوطه و بانک ها برای پرداخت انجام شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون بودجه کمیته امداد بهزیستی استان مازندران بهزیستی مازندران خوداشتغالی مشاغل خانگی کميته امداد میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد

جام جم آنلاین - خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

شیبه ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان ، سبد معیشتی ، جهیزیه ، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور