Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اعتبارات بانک شهر گفت: از ابتدای سال گذشته تا خرداد ماه امسال، یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی شعب این بانک پرداخت شده است.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،   محسن امیری با بیان اینکه شعب بانک شهر در سال گذشته درحدود هفتصد میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده اند، گفت: انشالله این رقم در سال جاری افزایش بیشتری خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه پرداخت این تسهیلات مطابق با دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی و مصوبات داخلی بانک شهر صورت می گیرد، تصریح کرد: همچنین درحدود 300 نفر از ابتدای سال جاری تا خرداد ماه از شعب بانک شهر تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج دریافت کرده اند.

امیری یادآور شد: شعب بانک شهر در سال گذشته به یک هزار و چهارصد نفر، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده اند؛ این در حالیست که شعب همواره پرداخت وام در سایر موارد همانند: اشتغال، کمک به واحدهای تولیدی، ودیعه مسکن، پروژه های شهری و ... را نیز در دستور کار دارند.

معاون اعتبارات بانک شهر، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تسهیل شرایط ازدواج جوانان، گفت: به شعب بانک در تمامی شهرها تاکید شده است که پرداخت وام ازدواج در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

امیری خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج های جوان در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی و تامین منابع مورد نیاز جوانان در این امر مبارک، همواره در شعب بانک شهر با جدیت دنبال شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک شهر وام ازدواج پول نیوز اشتغال وام ودیعه مسکن تسهیلات قرض الحسنه ازدواج شعب بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲

امتداد - بانک سپه در سال 1402 در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ 289 هزار و 11 میلیارد و 887 میلیون ریال در قالب 201 هزار و 762 فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی، کمک ودیعه مستاجران، قانون جهش تولید مسکن، حوادث قهری و غیره پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک سپه در سال ۱۴۰۲ در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۲۸۹ هزار و ۱۱ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال در قالب ۲۰۱ هزار و ۷۶۲ فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی، کمک ودیعه مستاجران، قانون جهش تولید مسکن، حوادث قهری و غیره پرداخت کرده است.

این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات به آحاد ملت است، در سال ۱۴۰۲ به ۶۶ هزار و ۴۶۱ پرونده به مبلغ ۱۳۷ هزار و ۳۳۳ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه در مدت اشاره شده ۲۸ هزار و ۱۱۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال برای ۴۴ هزار و ۳۶۳ فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین مبلغ ۶۴ هزار و ۴۷۹ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال جمعاً بابت ۵۰ هزار و ۹۱۸ فقره تسهیلات اشتغا‌لزائی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، استانداری‌ها، اشتغال زندانیان و بنیاد برکت مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال های ۱۴۰۲ و ماقبل پرداخت کرده است.

ین بانک همچنین به تعداد ۶ هزار و ۷۴۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی به مبلغ ۳ هزار و ۶۳۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال های ۱۴۰۲ و ماقبل پرداخت کرده است.

بانک سپه در مدت مذکور مبلغ ۳۹ هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال به ۲۵ هزار و ۱۵۰ فقره پرونده تسهیلاتی در راستای قانون جهش تولید مسکن پرداخت کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲