Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@13:38:30 GMT

واکنش سیدمحمد خاتمی به انصراف مهرعلیزاده

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۱۴۱۹

 سیدمحمد خاتمی با صدور پیامی، اقدام مسؤولانه و فداکارانه محسن مهرعلی‌زاده را شایسته تقدیر فراوان دانست. متن کامل این پیام بدین شرح است:



بسم الله الرحمن الرحیم‌

برادر گرامی جناب آقای دکتر محسن مهرعلی زاده!‌
باسلام‌
در موقعیت حساس کنونی که جمهوریت نظام در معرض تهدید جدّی قرار گرفته است، اقدام مسئولانه و فداکارانه شما در انصراف از نامزدی ریاست جمهوری، شایسته تقدیر فراوان است، و موجب خواهد شد تا کسانیکه می خواهند رأی بدهند و در عین حال تسلیم عرصه ای نشوند که یک جریان اقلیّت خواست خود را به هر قیمت بر جامعه تحمیل کند، آرائشان شکسته و تقسیم نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایتان در همه حال و همه جا به عنوان برادری شایسته و متعهد آرزوی موفقیت می کنم.‌

با امید و احترام‌
سیّد محمّد خاتمی‌
۲۶ خردادماه ۱۴۰۰

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی شایسته از مسافران با هم‌افزایی دستگاه‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هماهنگی وهم‌افزایی بین دستگاه‌ها موجب میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: شهر اصفهان اولویت نخست یا دوم سفر مسافران نوروزی است.

وی افزود: افراد مختلفی پشت صحنه آماده‌سازی تسهیلات در راستای ایجاد فضای مناسب برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: هم‌افزایی دستگاه‌ها یکی دیگر از مواردی است که موجب موفقیت می‌شود، همچنین هماهنگی وهم‌افزایی بین دستگاه‌ها موجب میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها میزبانی خوبی از مسافران نوروزی داشته‌اند و آموزش و پرورش نیز از چند سال گذشته آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی بوده است، ادامه داد: آموزش و پرورش خود را مکلف می‌داند که در تمام امور اجتماعی همکاری کند و مواقعی که آموزش و پرورش در امور ورد کرده، موفقیت به‌دست آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه در موضوع اسکان نیز موظف به همکاری هستیم، گفت: سال گذشته حدود ۳۵۰ هزار مسافر در مدارس آموزش و پرورش استان اسکان پیدا کردند.

ابراهیمی گفت: سال گذشته از بیست‌وششم اسفند تا دوازدهم فروردین، میزبان مسافران نوروزی بودیم و در حال حاضر نیز آمار اسکان مسافران نوروزی در مدارس آموزش و پرورش استان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش نقش مهم و تأثیرگذاری در فرایند اسکان مسافران نوروزی دارد و امیدواریم فرهنگ ایثار و فداکاری این کلان‌شهر شهیدپرور را به مسافران نوروزی انتقال دهیم.

کد خبر 739916

دیگر خبرها

  • عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد
  • میزبانی شایسته از مسافران با هم‌افزایی دستگاه‌ها
  • (عکس) تصویری از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی
  • تصاویری از حضور سیدمحمد خاتمی در منزل مرحوم زهرا شجاعی
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل | اراضی فلسطین فورا باید بازگردانده شود
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • عکسی از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس
  • واکنش تند پدر پیوند کبد به بازنشستگی اجباری دکتر ملک زاده؛ قدر زر زرگر شناسد