Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیرا میر روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بر اثر این توفان شدید هشت اصله تیر و ۶۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف دچار خسارت شد اظهارداشت: بر اثر این حجم خسارت بخشی از مناطق تحت پوشش دچار خاموشی موقتی شد.

وی با بیان اینکه با تلاش همکاران امور برق هیرمند برق مناطق آسیب‌دیده در همان لحظات اولیه اصلاح و مجدد وارد مدار شد افزود: وزش باد شدید یکی از معضلات مهم این منطقه است که همواره خسارت بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور توزیع برق هیرمند خاطرنشان کرد: مشترکان برق در صورت بروز هرگونه خسارت وارده می‌توانند از طریق اپلیکیشن برق من منوی خاموشی درخواست خود را اعلام و پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و همه ساله با بادهای موسمی ۱۲۰ روزه که به سبب خشکسالی به ۱۶۰ تا ۱۸۰ روز در سال افزایش پیدا کرده با مشکلات متعدد رو به رو است و برخی روزها شدت گردوغبار به ۲۰ برابر حد استاندارد می‌رسد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان توفان هیرمند شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توفان هیرمند سیستان و بلوچستان توفان هیرمند شركت توزيع نيروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعت انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

کد خبر 6085131

دیگر خبرها

  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • سیلاب و باران ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به کشاورزی قصرقند خسارت زد
  • خسارت ۱۲۰ میلیاردی باران به زیرساخت‌های برق قشم‌
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت بيش از ۹۵ ميليارد تومانی سيل به شبكه توزيع برق / تنها برق سه روستا ناپایدار است