Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده هندبال ایران با پیروزی برابر نماینده هندبال ازبکستان در چارچوب رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در یک قدمی صعود به جمع چهار تیم برتر این مسابقات قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پنجمین روز رقابت‌های هندبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در جده عربستان، تیم مس ایران از ساعت 12:30 امروز، چهارشنبه 26 خردادماه، به مصاف تیم اُلمالیق ازبکستان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاگردان حمید صادقی شاه نشین، سرمربی تیم مس کرمان، نیمه اول این دیدار را با نتیجه 16 بر 10 به سود خود به پایان رساندند که از لحظات زیبای این بازی می‌توان به واکنش عالی سعید برهانی، دروازه بان کرمانی تیم مس در دقیقه هشت نیمه نخست اشاره کرد. در نیمه دوم هم مس با تداوم یک بازی منطقی و با برنامه موفق شد اختلاف خود با حریف را بیشتر کند و در پایان با نتیجه 35 بر 24 پیروز این میدان شناخته شود. 

صنعت مس کرمان از سه بازی قبلی خود در این مسابقات مقابل تیم‌های القطن و الوحده به پیروزی رسید اما از تیم الکویت با اختلاف یک گل شکست خورد. 

صنعت مس کرمان که در گروه B مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا قرار دارد هم اکنون با 6 امتیاز از چهار بازی خود سوم جدول گروه خود قرار گرفت و منتظر نتیجه بازی‌های تیم‌های همگروه خود باقی ماند. تیم‌های الدوحیل و الکویت نیز 6 امتیازی هستند و ازبک، الوحده و القطن در رده های آخر این گروه جای گرفته‌اند. 

در گروه A  هم امروز دو بازی برگزار می‌شود که الدوحیل با الکویت دیدار می‌کند و در آخرین بازی امروز نیز النجمه، مظهر عربستان را پیش رو دارد. 

در این گروه نیز تیم‌های العربی و مظهر هر کدام با 4 امتیاز در صدر ایستاده‌اند، تیم‌های النجمه و السالمیه 4 امتیازی و سوم و چهارم جدول اند و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بدون امتیاز در رده آخر جای گرفته است. 

در دیگر مسابقات امروز و از ساعتی دیگر السالمیه مقابل العربی صف آرایی می‌کند که قضاوت این دیدار حساس به عهده کوبل داوری ایران است.

در دیگر بازی‌های امروز از ساعت 16:30 به وقت تهران الدوحیل با الکویت، ساعت 18:30 القطن با الوحده و از ساعت 20:30 النجمه با مظهر دیدار می‌کند. نماینده کازرون امروز بازی ندارد. 

برنامه سایر مسابقات امروز به وقت تهران به این شرح است: 

????16 ژوئن/ 26 خرداد 

گروه A/ ساعت 14:30: السالمیه - العربی

گروه B/ ساعت 16:30: الدوحیل – الکویت

گروه B/ ساعت 18:30: القطن - الوحده

گروه A/ ساعت 20:30: النجمه –  مظهر (مُودهَر)

هندبال باشگاه‌های آسیا| شکست مس در آخرین ثانیه‌ها

 

لازم به ذکر تیم صنعت مس ایران در آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی، فردا از ساعت 16:30، به مصاف الدوحیل قطر، صدرنشین این رقابت‌ها، خواهد رفت که در صورت پیروزی، جواز حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها را کسب خواهد کرد و در غیر اینصورت برای تعیین مقام پنجم و ششم در مرحله بعد با تیم سوم گروه A مسابقه خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه آغاز می‌شود و ۸ تیم راه یافته به این مرحله برای صعود به نیمه نهایی و کسب جواز صعود به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان با هم رقابت خواهند کرد.

۵ سهمیه آسیا در جام جهانی
قاره آسیا در جام جهانی ۲۰۲۴ پنج سهمیه دارد. بر اساس قوانین این مسابقات، ۴ تیم برتر جام ملت‌های آسیا که به نیمه نهایی برسند می‌توانند جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب کنند و ازبکستان هم به عنوان میزبان این مسابقات سهمیه پنجم قاره آسیا را تشکیل می‌دهد.

در صورت حذف ازبکستان در یک چهارم نهایی
اما از آنجا که ازبکستان هم شانس حضور در مرحله نیمه نهایی را دارد در صورتی که این تیم در دیدار برابر ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی شکست بخورد در این صورت ویتنام و ۳ تیم دیگر راه یافته به نیمه نهایی در کنار ازبکستان راهی جام جهانی می‌شوند.

در صورت صعود ازبکستان به نیمه نهایی
اما اگر ازبکستان از سد ویتنام عبور کند ۳ تیمی که در ۳ دیدار دیگر یک چهارم نهایی پیروز شوند به جام جهانی می‌روند و ضمن اینکه این شانس در اختیار ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی قرار می‌گیرد که یکی از آنها بتوانند مسافر جام جهانی شود.

در صورتی که ازبکستان بتواند ویتنام را شکست دهد تیم‌های بازنده در مرحله یک چهارم نهایی در بازی‌های «پلی آف» یک بار دیگر شانس خود را برای کسب یک سهمیه جام جهانی امتحان خواهند کرد تا چهارمین سهمیه باقی مانده آسیا در جام جهانی مشخص شود.

به این صورت که برنده‌ها به مرحله نیمه نهایی می‌روند و بازنده‌ها دیدارهای پلی آف را برگزار می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار تاجیکستان با افغانستان به مصاف برنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. برنده دیدار ایران و قرقیزستان هم با برنده بازی ازبکستان و ویتنام با هم دیدار خواهند کرد.

برنده این دیدارها هم دیدار فینال را برای تعیین قهرمانی آسیا برگزار می‌کنند.

اما اگر ازبکستان برابر ویتنام به برتری برسد:

در مرحله پلی آف، بازنده دیدار تاجیکستان با افغانستان به مصاف بازنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. بازنده دیدار ایران و قرقیزستان هم با تیم ملی ویتنام دیدار خواهد کرد.

برنده این دیدارها هم فینال پلی آف را برای تعیین یک سهمیه آسیا در جام جهانی برگزار می‌کنند.

کد خبر 6087007

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد