Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ می خواهد تولیسو را بفروشد و برای گورتسکا یک جانشین بخرد؛ جذب فلوریان نویهاوس رویایی به نظر می رسد

بایرن مونیخِ یولیان ناگلزمن تفاوت های مهمی با تیم هانسی فلیک خواهد داشت و سرمربی جوان باواریایی ها در نظر دارد سیستم محبوب خود را در بایرن مونیخ پیاده کند.

به گزارش بیلد، یولیان ناگلزمن در نظر دارد در بایرن مونیخ از سیستم 3-4-3 استفاده کند، همان سیستمی که معمولا در لایپزیش از آن استفاده می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سیستم، نیکلاس زوله یا بنجامن پاوار، مدافع سمت راست خط دفاعی خواهند بود، اوپامکانو در مرکز قرار می گیرد و لوکاس هرناندز هم سمت چپ خواهد بود. آلفونسو دیویس جایگاهش به عنوان وینگ بک چپ تضمین شده است اما برای پست وینگ بک راست، ممکن است بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات وارد عمل شود. با این حال سرژ گنابری گزینه ای است که می تواند به عنوان وینگ بک راست به میدان برود. گنابری در هوفنهایم زیر نظر ناگلزمن در این پست بازی کرده و سرعت او می تواند برای بازی در این نقش، تعیین کننده باشد. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ برای آن پست وضعیت نصیر مزروعی، مدافع راست مراکشی آژاکس را بررسی می کند. 

کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ بابت دستمزدش از این باشگاه ناراضی است. کومان درخواست دستمزد سالانه 12 میلیون یورویی دارد اما بایرن مونیخ این رقم را بسیار بالا می داند و پرداخت چنین دستمزدی را مطابق عملکرد کومان نمی داند. در صورت رسیدن پیشنهادی حول و حوش 80 الی 90 میلیون یورو، بایرن مونیخ مایل است برای فروش این وینگر 24 ساله مذاکره کند. آینده نیکلاس زوله هم در هاله ای از ابهام است. بایرن مونیخ و ناگلزمن خیلی سریع باید درباره آینده او تصمیم بگیرند؛ زوله یا باید تمدید کند و یا در همین تابستان فروخته شود چرا که بایرن مونیخ نمی خواهد سناریوی آلابا تکرار شود. اگر مشتری پیدا نشود، بایرن مونیخ قرارداد زوله را به مدت یک فصل تمدید می کند و در تابستان آینده برای وضعیت او تصمیم نهایی را خواهد گرفت. در صورت فروش زوله، انتظار می رود پول فروش او صرف خرید مدافع-وینگ بک راست شود و بنجامن پاوار به مرکز دفاع خواهد رفت. 

برای خط هافبک، بایرن مونیخ مایل است کورنتن تولیسو را در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب بفروشد. برای جانشینی او، بایرن مونیخ قصد خرید یک هافبک باکس تو باکس که شبیه به لئون گورتسکا باشد را خواهد داشت. گورتسکا نیاز به استراحت خواهد داشت و بایرن مونیخ می خواهد جانشینی باکیفیت برای او بخرد. گزینه ایده آل بایرن مونیخ، فلوریان نویهاوس است اما این هافبک مونشن گلادباخ در این تابستان برای باواریایی ها خیلی گران است. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود پیام دراگان برای ماندن، ۷ بازی ۷ برد غرامت ویلموتس در دادگاه CAS نصف می شود؟ / اختصاصی طرفداری پوگبا در مورد گاز گرفته شدن توسط رودیگر: گریه نمی کنم! فرود خطرناک یک چترباز روی چمن ورزشگاه دیدار آلمان و فرانسه / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ وینگ بک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم

سال 1999 در چنین روزی، بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل ماریو باسلر دینامو کیف را شکست داد و راهی فینال این رقابت ها شد. باسلر در 110 بازی برای بایرن، 28 گل به ثمر رساند.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024