Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:21:23 GMT

توزیع کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۱۵۴۷

توزیع کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی آغاز شد

رضا سلم‌آبادی روز چهارشنبه در مراسم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سال ۱۴۰۰ افزود: در این رزمایش ۲ هزار سبد غذایی به ارزش ۶۵۱ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی از توزیع ۱۵۰ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بین نوعروسان زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جارو برقی از جمله اقلام اهدا شده به نوعروسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: در این مرحله از رزمایش توزیع هزار و ۲۰۰ کولر آبی به ارزش پنج میلیارد و ۴۰ میلیون تومان بین نیازمندان زیرپوشش نیز آغاز شد.

وی اظهار داشت: همچنین به مناسبت دهه کرامت ۹ میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان وام اشتغال، مسکن، کارگشایی و درمان به متقاضیان زیرپوشش این نهاد در حال پرداخت است.

سلم‌آبادی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در سال جاری نیز ادامه دارد گفت: به دلیل اعتقادات قوی مردم خراسان جنوبی با توجه به جمعیت و کم‌برخورداری استان میزان کمک‌های مردمی قابل توجه است.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی دهه کرامت کمک های مردمی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی دهه کرامت کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی دهه کرامت کمک های مردمی میلیون تومان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش "حجاب" پلیس، سپاه و بسیج در رشت آغاز شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین حسن پور جانشین فرمانده انتظامی گیلان از آغاز رزمایش عفاف و حجاب در رشت همزمان با کشور خبر داد و اظهار کرد: طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی حجاب و عفاف مأموریت خطیری است که با همکاری سپاه و بسیج انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب به صراحت در قرآن آمده است، افزود: این مأموریت خطیر با همکاری سپاه و بسیج انجام می‌شود؛ برای کسانی که در انظار عمومی کشف حجاب کنند بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، مجازات جزای نقدی یا حبس تعیین شده است.

سردار حسن‌پور گفت: برخورد با بی حجابی مطالبه گری جامعه و خانواده شهداست که همکاران ما با قوت و اقتدار در میادین پر تردد و شلوغ شهر رشت حضور می‌یابند تا در چارچوب قانون وظایفی که دارند را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه اغلب کشف حجاب‌ها توسط مسافران و افراد غیر بومی اتفاق می‌افتد، گفت: در قالب اجرای این طرح در مرحله نخست تذکر لسانی و سپس در صورت تکرار یا بی توجهی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: در این طرح علاوه بر عابرین پیاده با بی حجابی در وسایط نقلیه، موتورسواران و امکنه برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • کوچ بهاره عشایر خراسان جنوبی
  • ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن در خراسان جنوبی آغاز شد
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • دارندگان انشعابات غیرمجاز آب منتظر جریمه‌های سنگین باشند
  • رزمایش "حجاب" پلیس، سپاه و بسیج در رشت آغاز شد
  • رزمایش «عفاف و حجاب» در رشت آغاز شد
  • رزمایش «عفاف و حجاب» در شهرستان رشت آغاز شد
  • بهسازی 40 درصد شبکه برق رسانی روستاهای خراسان جنوبی