Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، شکراله حسن‌بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در مورد تمهیدات لازم جهت تردد در روز منتهی به انتخابات اظهار کرد: نامه معاون امنیتی، انتظامی و رئیس کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر درخواست لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب منتهی به انتخابات و همچنین شب انتخابات ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از دلایل لغو منع تردد شبانه در شب جمعه و شب شنبه به این سبب است که عوامل اجرایی جهت تحویل صندوق‌ها باید اقدام کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند، تاکید کرد: بر این اساس شب جمعه و شب شنبه یعنی ۲۷ و ۲۸ خرداد منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی‌شوند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هزار و ۳۷۲ شهر و ۴۰ هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 608030 برچسب‌ها انتخابات پلیس - نیروی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات پلیس نیروی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا تهران تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سید تیمور حسینی گفت: در حال حاضر محور‌های شمالی، محور امام رضا، آزادراه تهران - قم و آزادراه تهران - قزوین از بار ترافیکی پرحجمی برخوردار هستند.

­این مقام انتظامی افزود: از یک ساعت قبل به علت تخلیه بار ترافیکی در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در محدوده مرزن آباد، محدودیت و ممنوعیت تردد از سمت تهران به شمال ایجاد کردیم و تا زمانی که بار ترافیکی شمال به جنوب برطرف نشود، محدودیت‌ها برداشته نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­رئیس پلیس راهور گفت: در طول چند روز گذشته از ابتدای طرح نوروزی تا روز ششم فروردین بیش از ۳۰۰ میلیون تردد در سطح جاده‌های کشور اتفاق افتاده است و در این مدت زمان ۵۱۰ نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.­سردار حسینی افزود: عمده دلایل وقوع تصادفات، سرعت غیرمجاز و غیرمطمئن و همچنین خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.­

این مقام انتظامی گفت: هموطنان قبل از سفر شرایط محور‌های مواصلاتی را از طریق سایت اینترنتی rahvar ۱۲۰ و یا شماره ۱۴۱ مطلع شوند تا به راحتی بتوانند تردد کنند.­

دیگر خبرها

  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز
  • فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند