Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استخراج ارز دیجیتال به صورت غیر قانونی در یک کارگاه تولیدی، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کاری خود قرار دادند.

او با اشاره به انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی افزود: ماموران انتظامی با تلاش بی وقفه یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه تولیدی را کشف و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کارگاه موصوف تعداد ۸ دستگاه ماینر و مبدل غیر مجاز و قاچاق را کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده، افزود: ماموران انتظامی بهشهر متهم دستگیر شده را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی گفت: شهروندان برای کمک به انیت اقتصادی کشور در صورت اطلاع از موارد مشابه بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارز دیجیتال مرجع قضائی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی برتخریب خودرو‌های شهروندان توسط چند نفر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و مشخص شد ۳ نفر جوان که فاقد تعادل رفتاری بودند اقدام به تخریب شیشه‌های ۴ دستگاه خودروی پارک شده شهروندان کرده که با مشاهده ماموران متواری شدند.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه ۲ نفر از متهمان با اشراف اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد شرارت بوده که در این راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • کشف برنج تقلبی در بابل
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول