Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا موفق شد با یک گل عراق را شکست بدهد و به صورت مستقیم به مرحله بعد صعود کند و جواز حضور در جام ملت‌ها را کسب کند.

پیش از شروع این بازی، «استفن هیکی» سفیر بریتانیا در عراق با انتشار پیامی از تیم ملی عراق حمایت و برای این تیم در بازی با ایران آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد، «راب مک ایر» سفیر بریتانیا در ایران پاسخ همتای خود در عراق را با این متن به زبان فارسی و انگلیسی داد: «خیلی امیدوار نباشید، صبر کنید و ببینید قهرمانان فوتبال ایران چگونه در این بازی پیروز می‌شوند!Flag of IranFlexed biceps» کُری‌خوانی سفیران بریتانیا بر سر صعود ایران و عراق!

در نهایت تیم ایران برنده این بازی بود تا علاوه بر شکستن طلسم ۱۰ ساله نبردن عراق در بازی‌های رسمی، سفیر بریتانیا در ایران به نوعی برنده کُری خوانی مجازی با سفیر این کشور در عراق باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی خبر ویژه سفیر بریتانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران | قطعی کردن صعود با طلسم شکنی

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز مقابل ترکمنستان اولین بازی دور برگشت خود در دور مقدماتی انتخابی جام جهانی را انجام خواهد داد.

شاگردان امیر قلعه نویی ۵ روز قبل توانستند ترکمن‌ها را در بازی رفت به میزبانی ورزشگاه آزادی با نتیجه پنج بر صفر شکست دهند تا قاطعانه ترین برد تاریخ رقابت دو تیم برای ایران شکل بگیرد.

بازی دو تیم در حالی در ورزشگاه کپه‌داغ عشق‌آباد برگزار خواهد شد که چمن مصنوعی این استادیوم یکی از چالش‌های اصلی امیر قلعه نویی است.

او در نشست خبری قبل از بازی به برگزاری بازی در چمن مصنوعی اشاره کرد و تعجب خود از این وضعیت به خاطر شرایط آب و هوایی را اعلام کرد تا نشان دهد نگران این موضوع است.

قلعه نویی در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز به نتیجه بازی رفت اشاره کرده بود و بازی امروز را فارغ از آن عنوان کرد.

تیم ملی ایران تاکنون در عشق آباد موفق به پیروزی مقابل ترکمنستان نشده است تا قلعه نویی دنبال طلسم شکنی دیگری مقابل این رقیب باشد. برد احتمالی ایران سبب می‌شود تا سومین پیروزی متوالی مقابل ترکمنستانی‌ها شکل بگیرد.

تیم ملی ایران که با تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان با هفت امتیاز در رتبه اول گروه قرار دارد در صورت پیروزی مقابل ترکمنستان و همچنین از دست دادن امتیاز توسط هنگ کنگ در دیدار با ازبک ها خیلی زود جشن صعود به دور بعدی این رقابت‌ها را جشن می‌گیرد.

حال باید دید امیر قلعه نویی در غیاب سردار آزمون که به دلیل مصدومیت در بازی رفت یک ماه نمی‌تواند بازی کند و غیبت علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی همچنان با ترکیبی از جوانان به مصاف حریف می‌رود یا قلعه نویی جانب احتیاط را در بازی برگشت رعایت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • امکان ندارد گروه ایران را حدس بزنید!
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • چند نکته درباره قطعنامه ۵۹۸، غرامت و ۵ سئوال از وزیر خارجه
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران | قطعی کردن صعود با طلسم شکنی