Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:18:15 GMT

۱۷ پرونده تخلف انتخاباتی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۱۶۲۸

۱۷ پرونده تخلف انتخاباتی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

علی مصطفوی روز چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی افزود: برای نامزدهای انتخاباتی اعلام شده که اگر کسی قانون انتخابات و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این استان تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات جمعه هفته جاری پیش بینی شده است و منتظر روز جمعه هستیم تا انتخابات را پرشور برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۶۰ هزار نفر در این استان آمادگی کامل دارند تا در ۲ هزار و ۷۹۵ صندوق اخذ رای حضور یابند و آرای مردم را دریافت کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: بستر های انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم در استان فراهم است و در این رابطه هیچگونه مشکلی نداریم.

مصطفوی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از مدت ها قبل تبلیغات خود را شروع کرده اند تا مردم را در پای صندوق های رای سست کنند امام مردم با بصیر ما مثل انتخابات های گذشته توطئه های دشمنان با حضور گسترده خود را خنثی خواهند کرد.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: امروز رسانه ها تعیین کننده هستند و باید نقش خود را در راستای حضور پرشور و حداکثری ایفا کنند.

حجت الاسلام ناصر خدایاری افزود: باید تلاش کنیم تا مردم در پای صندوق های رای با حضور حداکثری حضور داشته باشند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه هفته آینده ۲۸ خردادماه جاری برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ارومیه انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ارومیه انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی