Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفای روز چهارشنبه در صفحه شخصی اینستاگرام خود در واکنش به انتشار گسترده ویدئویی جعلی درباره جنگ بر سر آب در یکی از مناطق کشور نوشت: آب ابرچالش آینده کشور است.

او ادامه داد: کاندیداهای محترم که قول ایجاد شغل جدید به لشکر بیکاران می‌دهند، باید در نظر داشته باشند که برای ایجاد هر شغل جدید در بخش کشاورزی ۱۰ هزار متر مکعب و در بخش صنعت ۵۰۰ مترمکعب آب نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر نیرو نوشت: این در حالی است که بعد از انقلاب جمعیت ایران ۲.۵ برابر شده و منابع آب‌های تجدید پذیر کشور ۳۰ درصد کاهش یافته است.

تقی زاده خامسی در ادامه، در واکنش به انتشار گسترده ویدئویی جعلی درباره جنگ بر سرآب در یکی از مناطق کشور افزود: با وجود آنکه فضای مجازی حسن‌های زیادی دارد اما محیطی برای نشر اکاذیب هم شده است که تکذیب آنها هم مورد توجه دنبال کنندگان قرار نمی‌گیرد.

او نوشت: این روزها که خشکسالی گریبان کشور را گرفته است و مردم در حال انتخابی بزرگ برای مدیریت آینده کشور هستند، افرادی عامدانه با پخش ویدئوهای ساختگی و یا متعلق به سال‌ها قبل و حتی بی‌ربط، به مشکلات کم آبی دامن می‌زنند.

معاون وزیر نیرو ادامه داد: هرچند هیچ وقت برسرآب حتی در کشورهای پرآب بین مصرف کنندگانی که بالا دست رودخانه هستند و آنهایی که پایین دست قرار دارند، صلح برقرار نمی‌شود اما تنازع‌ها هم پایانی ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو سدهای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ بود

امام جمعه کرمان گفت: عملیات وعده صادق به‌عنوان پیروزی بزرگ و افتخار عظیم تاریخی است.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو ، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مراسم رژه نیرو‌های مسلح کرمان به‌مناسبت روز ارتش در شهر کرمان، عملیات وعده صادق را به عنوان پیروزی بزرگ و افتخار عظیم تاریخی برشمرد.


وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق نشان داد، جمهوری اسلامی در رابطه با امنیت و کوچکترین تعرضی به خاک و منافعش، با هیچ کسی تعارف ندارد.

او با اشاره به اینکه ارتش شجاع می‌تواند با اراده فولادین خود و اجرای تکلیف و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی به موفقیت برسد تصریح کرد:اراده پولادین برای انجام ماموریت در راستای مصالح و منافع ایران اسلامی ازجمله ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 

*ارتش از اركان اصلي تامين امنيت 

سپس فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در نیز طی سخنانی گفت: ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح به چنان بازدارندگی و بالندگی رسیده که به‌عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت در اقتدار و ماندگاری است.

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه امنیت در سرتاسر مرز‌های کشور برقرار است تاکید کرد: بازدارندگی‌ای که امروز نصیب جمهوری اسلامی شده در سایه رهبری داعیانه و گوش دادن به فرمایشات رهبری توسط نیرو‌های مسلح است.


ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور افزود: حضور ارتش در دفاع مقدس، بازسازی کشور و به‌عنوان بازوی ولایت در حفظ بازدارندگی بر کسی پوشیده نیست.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع از کشور بود
  • بهار در چهار محال و بختیاری
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ بود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • از تسلیم در ۸۰ ساعت تا تحقق وعده صادق در ۵ ساعت