Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دلمرادی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این طرح باهدف انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب شهرزاهدان جهت استفاده در مصارف تغذیه مصنوعی، فضای سبز،مصارف صنعتی و پتروشیمی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه این طرح که قابلیت انتقال٤٥٠ لیتر در ثانیه را دارد دارای مشخصات فنی شامل ۲ باب ایستگاه پمپاژ۲ باب مخزن مکش و ٢١حوضچه است خاطرنشان کرد: اجرای لوله ۶٠٠ میلی‌متربه طول هشت هزار و ۲۰۰ متر و لوله فولادی به قطر٦٠٠میلی‌متربه طول هفت هزارو ۳۰۰متر از دیگر مشخصات این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشرفت ٥٨درصدی این طرح؛ تصریح کرد: با اتمام این طرح پساب تصفیه شده تحویل شهرداری خواهد شد تا همزمان با فرودگاه ایستگاه پمپاژ شماره ۲و همچنین شهرک صنعتی زاهدان مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایرنا شهرزاهدان مرکز سیستان وبلوچستان فاقدآب مطمئن بوده و آب آشامیدنی این شهر از مخازن چاه نیمه زابل از فاصله ١٩٠ کیلومتری منتقل می‌شود از اینرو استفاده از آب پساب تصفیه‌خانه نقش عمده‌ای در ایجاد فضای سبز و بخش صنعت در این منطقه خشک و کم آب را دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان آب و فاضلاب زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان آب و فاضلاب زاهدان سیستان و بلوچستان آب و فاضلاب زاهدان پساب تصفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دقایقی قبل با هدف بررسی روند خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده و خسارات وارده به تأسیسات آب و فاضلاب وارد شهر کنارک شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صبح امروز با هدف بررسی روند خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده و خسارات وارده به تأسیسات آب و فاضلاب وارد شهر کنارک شد.

هاشم امینی در بدو ورود به شهر کنارک از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب این شهر بازدید کرد.

این ایستگاه در روز گذشته، در پی ورود سیلاب در منطقه از مدار بهره‌برداری خارج شد که تیم‌های عملیاتی آبفا با نصب کامل تجهیزات پمپاژ در تلاش برای تخلیه آب‌های سطحی هستند.

با توجه به توپوگرافی شهر کنارک و نبود زیرساخت‌های لازم برای هدایت آب‌های سطحی، شرکت آب و فاضلاب ضمن اتخاذ تمهیدات لازم جهت مقابله با بارش‌های سیل‌آسا، از ظرفیت شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای تخلیه سیلاب استفاده می‌کند.

بر اساس این گزارش، بازدید از آب‌شیرین‌کن چابهار کنارک، ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در حال احداث کنارک و روند خدمات‌ آبرسانی به روستاهای درگیر سیل از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به جنوب سیستان و بلوچستان است.

در این سفر، معاون بهره‌برداری، مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هاشم امینی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر
  • مصائب سفیدرود؛ از صید غیر مجاز تا آلودگی +تصاویر