Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار‎ ‎گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در انتخابات امسال و کنار سایر اقشار جامعه، جوانانی حاضر می‌شوند که جشن تکلیف سیاسی خود را دارند و پس از چندین ماه بررسی و مطالعه، گزینه سرنوشت ساز خود را از مسیر صندوق‌های رای راهی کرسی تصمیم ساز کشور می‌کنند.

اگر چه در انتخابات ۱۴۰۰ به دلیل شیوع کرونا تاکنون آنگونه که باید شور انتخابات در میان جامعه و جوانان رونق نگرفته، اما آنانی که شور و شوق اولین انتخاب را با خود دارند روز‌های تصمیم گیری را سپری می‌کنند تا بتوانند در روز موعود دست به انتخابی نو و تاثیرگذار برای آینده خود و جامعه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد یکی از رای اولی‌ها در گفت‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از اینکه امسال می‌توانم در آینده کشورم تاثیرگذار باشم بسیار خوشحالم و با دید باز سیاسی و اجتماعی، مشورت با دیگران و رصد تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها سعی می‌کنم بهترین گزینه برای نشستن به کرسی ریاست‌جمهوری را انتخاب کنم.

این جوان چهاربرجی ادامه داد: شرکت در انتخابات آن هم برای اولین بار حس بزرگتر شدن و عاقل‌تر شدن در مسائل سیاسی کشور را به من القا کرده است و به هیچ عنوان دوست ندارم که این حس را از دست دهم.

محمد جواد من به عنوان یک دانش آموز رأی اولی گفت: بر خود واجب میدانم که ملت خود را همراهی کنم و با شرکت در انتخابات برای اولین بار، به نوبه خود مشت محکمی باشم بر دهان یاوه گویی این شیطان و به اندازه خودم هر چند کم انتقام سردار عزیزمان را از این جنایتکاران بگیرم

امیر حسین از رای اولی‌های شهر چهاربرج است، او می‌گوید: برای شرکت در مهم‌ترین رویداد سیاسی کشورش آماده شده و از اینکه برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کند، خوشحال است.

وی شرکت در انتخابات را وظیفه و تکلیف دانست و خاطر نشان کرد: ما رای اولی‌های چهاربرج همراه با سایر گروه‌ها در انتخابات ۲۸ خرداد پرشور حضور می‌یابیم و با دست‌های آینده ساز خود نور امید را در سرزمین ایران اسلامی کاشته و دشمنان این مرز و بوم را ناامید خواهیم کرد.

این رای اولی توجه به مناطق محروم را از جمله خواسته خود از رئیس جمهوری عنوان و اضافه کرد: از دولت بعدی انتظار داریم که استان‌ها و شهر‌های محروم را دریابند و برای عمران و آبادانی مناطق محروم تلاش شود.

توجه به معیشت مردم، رفع مشکلات اقتصادی و مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی از دیگر خواسته‌های این رای اولی از رئیس جمهوری است، که می‌گوید: از دولت می‌خواهم که با انتخاب کابینه‌ای توانمند برای رفع این مشکلات گام‌های اساسی بردارد.

یک شهروند چهاربرجی در خصوص شرکت در انتخابات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: «من در انتخابات شرکت می‌کنم، زیرا آینده کشورم برایم مهم است.»

عباسی افزود: «ما با شرکت در انتخابات به همه نشان می‌دهیم که مردم یکپارچه‌ای هستیم و در هر شرایطی پشتیبان کشورمان هستیم.»

وی ادامه داد: «برای پایمال نشدن خون سردار سلیمانی و شهدا، پاسداری از ولایت فقیه، پایداری اقتدار جمهوری اسلامی و حمایت از رهبرمان باید در انتخابات شرکت کنیم.»

این شهروند چهاربرجی تصریح کرد: «ما انقلاب را برگزیدیم و حال باید با مشارکت در انتخابات از آن دفاع کنیم.»

عباسی خاطرنشان کرد: «با مشارکت در انتخابات به نوعی در آینده کشور و برنامه ریزی برای آن سهیم هستیم و این مشارکت باعث می‌شود از حق انتخابی که داریم، به‌درستی استفاده کنیم.»

وی ادامه داد: «ما باید کسی را انتخاب کنیم که وفاداریش به کشور برای مردم ثابت شده باشد و همچنین از قشر خودمان باشد و مشکلات ما را بفهمد، فردی که در همین جامعه زندگی کرده باشد. ما باید بدانیم که با رای ندادن کشورمان درست نمی‌شود بنابراین باید همه با تفکر انتخاب کنند و رأی دهند.»

اکثر مصاحبه کننده گان که خود را رای اولی معرفی کردند گفتند: تصمیم گیری همیشه برای ما جوانان سخت است، زیرا هم تحت تاثیر احساسات شخصی قرار می‌گیریم هم تحت تاثیر جو جامعه و فضای مجازی؛ اما پیشنهادم به هم سن و سالان و رای اولی‌های دیگر این است که با دید باز سیاسی و مشورت گرفتن از بزرگ‌تر‌ها بهترین گزینه را برای این رویداد مهم انتخاب کنند.

خبرنگار: مهدی قادری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری شرکت در انتخابات رای اولی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان

مرادی‌نسب معاون آموزش ابتدایی سمنان گفت: والدین برای نام‌نویسی فرزندان کلاس اولی های خود از نیمه‌ اردیبهشت ۱۴۰۳ به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به این‌که دستورالعمل ثبت‌نام مدارس دوره ابتدایی، اواسط اردیبهشت از سوی وزارت آموزش و پرورش ارسال می‌شود، ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول نیز از ۱۵ اردیبهشت به‌صورت سامانه‌ای آغاز خواهد شد و والدینی که دارای فرزند شش‌سال تمام هستند بایست در موعد مقرر ثبت‌نام به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم‌های ثبت نام، مدرسه مورد نظر خود را انتخاب و پیش‌ثبت نام را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • ببینید | ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران؛ اولی کشک بادمجان، دومی چیست؟
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند