Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان فرودگاه مهر آباد به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه ورود به سالن را به هیچ کس ندادند. خبرگزاری میزان - شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال درخصوص عدماجازه به اهالی رسانه و عکاسان برای ثبت لحظات ورود تیم ملی فوتبال به ایران و تصمبم مسئولان فرودگاه مهر آباد گفت: باتوجه به شرایط کرونایی و اعمال محدودیت‌های ویژه از سوی فرودگاه مهر آباد، مسئولان این فرودگاه اجازه ورود به هیچ کس را ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسائل دستمان نبوده و من هم اکنون برای حفظ احترام و منزلت خبرنگاران و عکاسانی که تشریف آورده بودند، در کنار شما حضور دارم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال وارد ایران شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم جام جهانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اوسمار ویه‌ امشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود.او در این برنامه درباره دوران حرفه‌ای کارش حرف زد که از کار مربیگری در اینترناسیونال در سال 1994 آغاز می‌شود، زمانی که هنوز 20 ساله نشده و تازه دانشگاه خود را آغاز کرده بود.

او در این مورد توضیح داده است: من مثل همه بازیکنان دوست داشتم فوتبال بازی کنم اما در ۱۶-۱۷ سالگی فهمیدم زیاد استعداد فوتبال بازی کردن ندارم.اوسمار در این خصوص ادامه داد: من همیشه دوست داشتم برزیل را در المپیک ببینم و پرچمش همیشه در المپیک بالا باشد. این برایم انگیزه درست کرد که به سمت مربیگری بروم. ترم دوم دانشگاه در تیم اینترناسیونال شروع به کار کردم و تقریبا ۲۰ سال در سه دوره در این تیم کار کردم.

وی افزود: هیچوقت فوتبال حرفه ای بازی نکردم و شاید یک فصل در دانشگاه فوتسال بازی کردم.

سرمربی برزیل درباره انتقال به پرسپولیس هم گفت: دعوتم به ایران خیلی سریع بود. به دوستی در فوتبال سری بی برزیل کمک می‌کردم و وقتی این پیشنهاد آمد، تحقیق کردم و وقتی دیدم چه تیمی من را دعوت کرده، تصمیم گرفتم به ایران بیایم.البته من به خاطر یحیی و پرسپولیس به ایران آمد.36 ساعت وقت داشتم به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ بدهم و این کار را انجام دادم.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898471

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند