Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس و نماینده مردم تهران از دیدار با خانواده شهید احسان آقاجانی، یکی از شهدای حمله تروریستی سال ۹۶ به مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سمیه رفیعی در صفحه رسمی توییتر خود از دیدار با خانواده شهید احسان آقاجانی معمار، یکی از شهدای حادثه تروریستی ۱۷ خرداد خبر داد و گفت: ۴ سال از ⁧‫حمله‌ داعش‬⁩ به ⁧‫مجلس‬⁩ می‌گذرد، اما زخم‌های آن همچنان بر پیکر برخی از هموطنانمان باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ‏دیروز در ایام وقوع آن حادثه تلخ، خدمت خانواده مکرم ⁧‫شهید احسان آقاجانی‬⁩ رسیدم تا یاد آن شهید عزیز را گرامی دارم. خداوند روح همه شهدای آن اتفاق تلخ و دردناک را قرین رحمتش قرار دهد.»

به گزارش ایسنا، ۱۰:۳۰ صبح ۱۷ خرداد سال گذشته بود که عوامل داعش در دو اقدام تروریستی جداگانه ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دادند؛ اتفاقی که در کمتر از ۱۰ روز بعد با حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه پاسخ داده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی داعش سمیه رفیعی حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید الداغی در منزل شهید به مناسبت اولین سالگرد شهید غیرت دیدار کرد.

کد خبر 6087685

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان