Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد انتخابات وزارت کشور با صدور اطلاعیه شماره ۱۷ از انصراف محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره ۱۷
ستاد انتخابات کشور

در راستای اجرای تبصره ماده ۵۵ قانون انتخابات ریاست جمهوری، به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، آقای محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری انصراف خویش را در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۲۶ به وزارت کشور اعلام نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا اسامی نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر است:

۱-سعید جلیلی

۲- محسن رضایی میرقائد

۳- سید ابراهیم رئیس الساداتی (مشهور به رئیسی)

۴- علیرضا زاکانی

۵- سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

۶- عبدالناصر همتی

ستاد انتخابات کشور

کد خبر 5236466

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت کشور مهرعلیزاده محسن مهرعلیزاده انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی علیرضا زاکانی سعید جلیلی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شورای نگهبان مناظره انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عبدالناصر همتی محسن رضایی ریاست جمهوری محسن مهرعلیزاده ایالات متحده امریکا ستاد انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌هایِ مقامات رسمیِ فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدیو، استوری، پادکست، متن و... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نمی‌باشد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌هایِ مقامات رسمیِ فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدیو، استوری، پادکست، متن و... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نمی‌باشد.

در این اطلاعیه اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار، حوادث و رویداد‌های انتظامی به وبگاه خبرگزاری به آدرس www.police.ir مراجعه نمایید.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از دور دوم انتخابات مجلس
  • (عکس) علی دایی در مراسم همسر محسن مهرعلیزاده
  • زمان آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان دقیق تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم /تعرفه های جدید انتخاباتی در راه است
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست
  • (تصاویر) از سید محمد خاتمی تا علی دایی در مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود