Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی  در گفت وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  به اهمیت حضور گسترده در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: شرایط ویژه کشور برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و البته دلسردی‌های ناشی از عملکرد دولت آقای روحانی اجازه شکل‌گیری فضای پرشور انتخاباتی در این دوره را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و فضای مجازی بستر اصلی شکل‌گیری تبلیغات در این دوره بود، گفت: محبوبیت اجتماعی سید ابراهیم رئیسی سبب شد ستاد‌های مردمی در این دوره شکل بگیرد و بتواند در استان‌ها و شهرستان‌ها در جلب مشارکت مردمی مثمر ثمر باشد.

دبیرکل جمعیت آبادگران اظهار کرد: کار‌های مثبت رئیسی ر راستای مبارزه با فساد زمان ریاست بر قوه قضائیه، بارقه امیدی در دل مردم و جامعه ایجاد کرد و محبوبیت و مقبولیت خوبی در میان مردم ایجاد کرد.

وی با اشاره به صحبت حجت‌الاسلام رئیسی مبنی بر اینکه «هر خانه یک ستاد انتخاباتی»، گفت: این شیوه در تحرک آحاد مردم برای فعالیت‌های خودجوش بسیار اثرداشت و هر چند فرمودند هیچ پوستر و بنری از ایشان در سطح شهر کار نشود، اما اقشار جامعه با هزینه شخصی و در حد توان به تبلیغات پرداختند.

بیادی با اشاره به اینکه برخی کاندیدا‌ها در مناظره‌ها روشی را پیگیری کردند تا موجب دلسردی مردم شوند، خاطرنشان کرد: هیچ کس حق ندارد مردم را از صندوق رأی ناامید کند؛ بنابراین در مدت زمان باقی‌مانده تمام تلاش خود را برای دعوت مردم پای صندوق رأی را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است