Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@17:52:50 GMT

زمان و نحوه شمارش آرائ

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۱۹۲۹

جمعه ۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود و طبق اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور قرار است همزمان از شعبه نتایج و صورت جلسه به وزارت کشور و شورای نگهبان ارسال شود.

خبرگزاری میزان - ۲ روز تا برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فرصت باقی است، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین انتخابات میان دور‌ه‌ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخابیه ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد.

سید اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره زمان شمارش آراء اظهار کرد: در گذشته از وزارت کشور مستقیماً با خود شعبه‌ها در ارتباط بودیم و صورت جلسه هر شعبه بلافاصله در ستاد کشور قابل رویت بود.

وی گفت: در این دوره قرار است همزمان از شعبه نتایج و صورت جلسه به وزارت کشور و شورای نگهبان ارسال شود و این باعث تسریع و تجمیع در جمع بندی و اعلام نتایج خواهد شد، بنابراین پیش بینی ما این است که تا پیش از ظهر شنبه نتایج انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کنیم.

موسوی تصریح کرد: چینش شعبه ها با انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی خواهد بود و طبق همین فرایند شمارش آراء و اعلام نتایج هم به همین ترتیب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: افراد کرونایی چگونه رای دهند؟

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات 1400 اخبار انتخابات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات 1400 اخبار انتخابات انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد

۱۵ نفر در انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند که در بین آنها نامی از سرپرست فعلی این فدراسیون دیده نمی‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهلت ثبت‌نام در انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج که از روز 15 فروردین ما آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.

تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش

 

در طول این 10 روز کاری، 15 نفر اقدام به نام‌نویسی کردند که در بین آنها نام شادی پریدر سرپرست فدراسیون دیده نمی‌شود. این در حالی بود که پریدر روز گذشته استعفا کرده بود تا بتواند ثبت‌نام کند، اما پس از صحبت با وزیر ورزش از این کار خودداری کرد.

کاظم دستگردی سرپرست دبیری و و دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: تا روز قبل فقط سه نفر ثبت‌نام کرده بودند، اما پس از آنکه مشخص شد پریدر ثبت‌نام نمی‌کند، 12 نفر امروز به فدراسیون مراجعه کردند. البته با توجه به اینکه مدارک برخی از این افراد کامل نیست، فعلاً اسامی نفرات ثبت‌نام کننده را اعلام نمی‌کنیم و این کار روز شنبه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • پل طبیعت همرنگ پرچم ایران می‌شود
  • پل طبیعت هم‌رنگ پرچم ایران می‌شود
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد