Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:52:24 GMT

من هم رأی می‌دهم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۲۰۱۱

من هم رأی می‌دهم

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس سیاسی؛ بهزاد پورمحمد|کم کم صدای پای صندوق‌های رأی برای انتخاب رئیس جمهوری که از جنس همین مردم باشد و خود و دولتش دغدغه ای جز مردم و کشورش نداشته باشد، می‌آید. بله جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را هر ایرانی روز سرنوشت‌ساز برای خود و کشور عزیزشان می‌دانند.

مردم به شوق پایان دوران ناامیدی، بی‌تدبیری و سوء مدیریت‌ها، مشتاق حضور در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب رئیس جمهوری که خودش و دولتمردانش مردان عمل و مردان میدان و از جنس مکتب پاک سردار شهید سلیمانی باشند، لحظه شماری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند دولت حاکم به‌خاطر عدم محبوبیت بین مردم، چه در بین آنهایی که در دوره قبل همسوی‌شان بوده و چه آنهایی که از قبل نیز با این دولت همسو نبوده، دست و پا زیاد زد، تا باز یکی از بازماندگان خود را با تغییر چهره ولی با همان تفکر که ادبیاتی جز فریب و گفتار درمانی نداشت، برای دور سوم به مردم بقبولاند، ولی فضای عمومی جامعه که به شدت از عملکرد ضعیف دولت حاکم دلخور است، نشان می‌دهد که دولت حاکم و بازماندگانش بخاطر بی‌تدبیری و ناامید کردن مردم در طی هشت سال، کمترین محبوبیت را در جامعه دارند.

هر چند که بدنه کوچک دولت یا سیاسیونی که همسو با همین دولت هستند، کماکان به‌خاطر منافع خود سینه چاکان تفکر حاکم هستند و طوری وانمود می‌کنند که همه چیز گل و بلبل بوده و هیچ مشکلی در جامعه وجود ندارد، ولی مردم هرگز نتوانسته این گل و بلبل‌هایی که اینها می‌گویند حسش کنند. سفره شان کوچک، دغدغه‌های زندگی‌شان زیاد، جامعه را با تورم افسار گسیخته مشاهده کرده، در شرایط بد اقتصادی خود شاهد رانت‌های کلان و فساد دانه درشت‌ها بوده و هزاران مسئله از این قبیل که دولت حاکم به‌خاطر عدم نظارت و سوء مدیریت باعث و بانی آن بوده است.

بازماندگان دولت حاکم و تفکرهای سیاسی غیر همسو با نظام و انقلاب، وقتی دیدند علی رغم مانورهای زیاد برای نفوذ در دل مردم در این انتخابات، مردم همچون دریای خروشان آنها را پس زده در روزهای نزدیک به شروع رأی‌گیری، به فکر نا امید کردن مردم و عدم مشارکت‌شان در پای صندوق‌های رأی افتادند.

این ناامیدکنندگان داخلی بودند، حال بماند منافقین کوردلی که خون همین مردم را ریخته و در خارج از کشور جا خوش کرده‌اند و با هر روزنه ای برای ضربه زدن به ایران و ایرانی سوءاستفاده کرده‌اند و رسانه‌های ارتباط جمعی خارجی که هیچگاه خوشی مردم ایران و اقتدار ایران و ایرانی را نمی‌خواستند، این روزها با صرف هزینه‌های زیادی که تأمین کننده آن نیز کشورهای متخاصم و دشمن همین ملت و مهین عزیزمان ایران هستند، مردم را برای عدم حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق می‌کنند.

ولی تجارب گذشته نشان داده هر جا که دشمنان این ملت مردم را ناامید کردند و یا از مردم خواسته ای به ناحق داشتند، مردم برعکس عمل کرده و با حضور پر رنگ خود در مقابل دشمن قد علم کرده و اقتدار ایران و ایرانی را بهتر و پر رنگتر نشان داده اند.

بله ایرانیان این‌بار پر شورتر از دوره‌های گذشته پای صندوق های رأی خواهند آمد زیرا برای خود و دیگر هموطنان خود احترام قائلند و به فکر سربلندی کشور عزیزشان ایران هستند، خون به ناحق ریخته شده سردار شهید سلیمانی و هزاران شهید این مملکت را فراموش نکرده اند، دوستدار پایان تفکر عوام‌فریبی و گفتار درمانی هستند.

قصد انتخاب رئیس جمهوری را دارند که هم خودش و هم دولت و مدیرانش در سطح ملی، استانی و شهرستانی مرد عمل و مردم میدان باشند، خواستار رفع مشکلات معیشتی خود و رفع دغدغه های جامعه با انتخاب رئیس جمهور مردمی و از جنس خود هستند، خواستار رفع مشکل بیکاری، مسکن  و ازدواج جوانان هستند، نگران مشکل کشاورزان شمالی، مردم خونگرم جنوب، مردم سیستان و بلوچستان، کوله بران کردستانی، لنچ داران هرمزگانی و نگران مشکل سایر اقوام نجیب و بزرگ ایرانی هستند، به دنبال رئیس جمهور و دولتی هستند که به توانمندی داخلی اعتقاد داشته باشد، به دنبال قطع دست مفسدان، دانه درشتها و رانت خواران هستند، دولتی می‌خواهند که تورم های افسار گسیخته را مهار کند و کنترل و نظارت بر افزایش قیمت‌های لحظه‌ای را در برنامه کاری خود قرار دهد.

دولتی می‌خواهند که اهل تعامل با جهان برای اقتدار ایران و ایرانی باشد، دولتی که بسترساز تولید داخلی باشد، نه اینکه تعطیل کننده کارخانجات و واحدهای تولیدی با بنگاه داری بانکی، دولتی میخواهند که دستش تو جیب مردم نباشد، بلکه جیب مردم را پر و قلب مردم را آرام کند و با هزاران دلیل از این قبیل، من و شما چون ایران را دوست داریم و رفع مشکل مردم و کاهش دغدغه‌های جامعه برای ما مهم است، با حضور خود در پای صندوق‌های رأی در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب رئیس جمهوری از جنس همین مردم و از جنس مکتب پاک سردار شهید سلیمانی و هزاران شهید این مرز و بوم که مردان عمل و مردان میدان بودند، اعلام خواهیم کرد که ما در شرایط کنونی نگران خود و نگران کشور خود هستیم و نه نگران منافع جناج خاصی که خود را بازیچه آنها قرار دهیم.

به امید دیدار شما بزرگ مردان و شیرزنان ایران زمین در پای صندوق‌های رأی در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برای پایان دادن به بی‌تدبیری‌ها، ناامیدی‌ها و سوء‌مدیریت‌ها.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: من هم رأی می دهم پای صندوق های رأی انتخاب رئیس جمهوری ایران و ایرانی دولت حاکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در این دیدار با ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، ایثارگران ، فرهیختگان ، پژوهشگران ، دانشمندان و فعالان عرصه‌های مختلف و مردم ولایتمدار استان سمنان  گفت : استان سمنان مردمی با ایمان و همیشه حاضر در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، دفاع از حریم و حرم داشته و این حضور بسیار پررنگ و ارزشمند و مثال زدنی در کنار وجود وجود علما و فرهیختگان استانی و وجود سرداران و مردم با بصیرت و زمان شناس همواره مورد احترام بوده و هست.
رئیسی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر امیدوار بودن به آینده گفت :دشمن تلاش می کند امید مردم را به ناامیدی تبدیل و بی‌دینی را به جای دینداری ترویج کند .

وی گفت : دشمن با ایجاد شبهات علمی  و گسترش آن بین جوانان و مردم ایمان و امید را که دو هدف اساسی برای یک ملت است هدف قرار داده است .

رئیس جمهور گفت : دشمن تولید و رشد اقتصادی ما را نمی‌خواست و به دنبال رکود و تعطیلی کارخانجات بود، اما فعال شدن هشت هزار و ۴۰۰  کارخانه و کارگاه و بازگشت آنها به خط تولید نشان از امید و ایمان مردم ایران دارد
 رئیسی با اشاره به بازگشت ۲۰۱ واحد راکد به عرصه تولید و ایجاد اشتغال برای چهاز هزار و ۵۰۰ نفر ، از مدیران و کارگران قدردانی کرد و گفت : دشمن نمی‌خواهد کشاورزی رونق داشته باشد و به دنبال این است که ما وارد کننده کالای اساسی باشیم، اما تولید کالای اساسی در حال حاضر ۲۲ درصد رشد داشته و این باعث خشم دشمنان شده است .
رئیس جمهور گفت : تلاش می شود دیگر واحد تولیدی تعطیل نشود و مسئولین اجازه نمی‌دهند هیچ واحدی دوباره غیر فعال شود.
دکتر رئیسی، اتمام ۲۱۱ پروژه نیمه تمام از گذشته را از اقدامات خوب صورت گرفته دانست و با اشاره به مصوبات دور اول سفر گفت : افتتاح نیروگاهی با ۳۶۶ مگاوات در استان و در مدار قرار گرفتن آن در کوتاه‌ترین زمان جای خرسندی دارد.
رئیس جمهور در ادامه سخنان خود گفت : از نکات مورد توجه و خواست استان مسئله تامین آب است که مورد توجه دولت بوده و و هست و بنای دولت این است که زندگی مردم به خاطر آب ، برق ، جاده و بهداشت و دیگر موارد دچار مشکل نشود و دولت به دنبال چاره‌اندیشی برای حل مشکلات است و از کنار این مسائل عبور نمی‌کند.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد : دیروز می‌گفتند روی موشک‌ها مرگ بر اسرائیل ننویسید ،اما امروز موشک‌های ما بر قلب رژیم صهیونیستی فرود می‌آید و آنها را متوجه نسل کشی می‌کند و آنچه رهبری و شهدا و فرهیختگان به ما آموختند این است که در تمام بخش های نظامی سیاسی و اقتصادی ما می‌توانیم.

دیگر خبرها

  • رئیسی: هر تعرضی به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده در پی دارد
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • ظهره‌وند: وعده صادق نشان داد ایران امیدِ مستضعفان عالم است