Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر کانون‌های رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن های زیر سایه خورشید و حضور خدام امام رضا(ع) در این استان خبر داد.

ستار هدایتخواه در جمع خبرنگاران گفت: به رسم هشت سال گذشته امسال جشن های مردمی زیر سایه خورشید با حضور خدام امام علی بن موسی الرضا(ع) و پرچم متبرک حرم آن امام در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: امسال بدلیل تقارن دهه کرامت با انتخابات ۱۴۰۰ برنامه ها با تاخیز از عصر ۲۸ خرداد  آغاز می شوند و خدام وارد استان می شوند. تا چهارم تیرماه در استان حضور خواهند داشت.

دبیر کانون‌های رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این کاروان به هفت شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد شامل کهگیلویه، چرام، باشت، گچساران، بویراحمد، دنا و مارگون سفر خواهد کرد.

هدایتخواه تصریح کرد: برخی از شهرستان‌ها تشکل مجری برای برگزاری جشن زیر سایه خورشید و حضور خدام اعلام آمادگی نکرده اند به همین دلیل حضور انجام نمی شود.

وی ادامه داد: حضور در اماکن متبرکه، گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با علما و روحانیون و ائمه جمعه، حضور در بیمارستانهای و عیادت از بیماران، حضور در زندان‌ها و دیدار با زندانیان، حضور در جمع خانواده های مددجوی کمیته امداد و بهزیستی و اقشار مختلف از جمله برنامه های کاروان زیر سایه خورسید و خدام علی بن موسی الرضا(ع) در این شهرستانهاست.

دبیر کانون‌های رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برنامه های متعدد و متنوعی در سطح استان از جمله مراسم بزرگداشت امامزادگان و عطر افشانی امامزاده عبدالله در شهر یاسوج و حضور در خانه سالمندان و مراکز توان بخشی، آزاد کردن ۱۰ زندانی جرائم بدهکار مالی غیرعمد ، دیدار با اقشار دانشجویی، حضور خدام در برنامه های صدا و سیما و افتتاح سه شنبه های زهرایی و چهارشنبه های امام رضایی  برگزار خواهد می شود.

هدایتخواه تاکید کرد: این کاروان همزمان در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا خواهند کرد. همچنین در بیمارستان شهید دکتر جلیل که بعنوان بیمارستان معین کرونایی استان است جهت قدردانی از کادر درمان در ایام کرونا نقش آفرینی کرده اند، حضور پیدا خواهند کرد. این کاروان از شهر زلزله زده سی سخت دیدار خواهد کرد.

وی گفت:

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد کاروان زیر سایه خورشید استان کهگیلویه و بویراحمد زیر سایه خورشید حضور خدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد

 حمیدرضا پیمانجو افزود: طی این مدت ۴۴۳ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۵۲ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۰۸ خودرو از این استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • آزادی ۴ زندانی جرایم غیر عمد به همت خدام الرضا
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • عکس برتر فضایی هفته / نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت منصوب شد