Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب‌الدین عزیزی خادم در مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: با توکل بر خدا و توکل بر مقربین الهی با وجود اینکه میزبانی را از ما گرفته بودند و مشکل داشتیم توانستیم امتیازات لازم را کسب کرده و به مرحله بعد صعود کنیم.

عزیزی خادم ادامه داد: با توجه به مشکلات مالی و اعتباری زیادی که داشتیم به لطف الهی نتیجه تاریخی گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک تک بچه‌ها و کادر فنی انسجام تاریخی و همدلی مثال‌زدنی داشتند و در آنجا با تک تک بچه‌ها ارتباط داشتند و آنها با یک فرایند تاریخی و روح جمعی فصل جدیدی را رقم زدند. امکان بردن بحرین در زمینش پیش از این نبود و عراق را هم ۱۱-۱۰ سال بود که نبرده بودیم. خدا را شاکریم که این خوشحالی را به مردم ایران هدیه دادیم.

وی ادامه داد: هم کادر فنی و هم تیم پشتیبان امیدوار بودیم که از این مقطع تاریخی عبور می‌کنیم. کار در مراحل بعد به مراتب سخت‌تر است. فدراسیون اهداف بزرگتری دارد و امیدوارم محقق کنیم. فدراسیون جدید نشان داد که در این سه ماهی که آمده متفاوت است و افکار عمومی باید قضاوت کند. من فکر می‌کنم این درس بزرگ تاریخی و عبرت تاریخی بود که ما آن نگاه جمعی و روح جمعی تعامل را در خودمان بیشتر متبلور کنیم. یاد بگیریم نگاه دگرخواهانه و همکاری را، باید این فضا را برای تیم ملی بزرگسالان ایجاد کنیم که با اقتدار مرحله بعد را هم پشت سر بگذارند. از لحاظ مالی و اقتصادی کارمان سخت است و باید بتوانیم به لطف الهی این کار را انجام دهیم. نگاه ما توسعه است و هدف بلندمدت داریم.

وی ادامه داد: این کار هزینه دارد و زمان‌بر است. فکر می‌کنم مردم به خوبی این تفاوت را می‌بینند. مسیر، مسیر روشنی است و همه کسانی که صدای من را می‌شنوند به تیم ملی ایران به فوتبال ملی و فدراسیون که متعلق به مردم ایران است کمک کنند. فدراسیونی که امروز توانسته مظهر انسجام ملی شود. امروز توانسته با بردهای تاریخی باعث سرور و شادمانی ملت ایران شود. امیدواریم این مسیر را تقویت کنیم و به تک تک بازیکنان ملی افتخار کنیم. ما همه ایران هستیم و به حضور در این کارزار و اینکه بتوانیم کاری انجام دهیم بسیار خرسند هستیم و این را سعادت بزرگی می‌دانیم.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: چه رسیدن به جام جهانی و چه تقویت تیم‌های رده‌های دیگر راهبرد توسعه‌ای دارد که فدراسیون این کار را پیش گرفته است. این کار نیازمند همکاری جانانه است. همه ما به خصوص افرادی که صدای ما را می‌شنوند، خواهش ما این است که این فوتبال را تنها نگذارند.

وی با اشاره به رأی ویلموتس گفت: من در آینده در این مورد بیشتر صحبت خواهم کرد. این رأی ویلموتس مسائل و مشکلات زیادی را برای فدراسیون ایجاد کرده است. حتما در این باره به وضوح و روشنی با مردم گفت و گو خواهم کرد. ما امروز خوشحالیم از خوشحالی مردم، اما کار به نظر من در مراحل بعد سخت‌تر شده است. باید این را بپذیریم که کار تمام نشده است.

خادم در مورد اینکه آیا از کادر فنی حمایت می‌کنید، گفت: ان شاءالله، زمان کافی وجود دارد و باید این کار در هیات رئیسه بررسی شود. قرارداد اسکوچیچ تمام شده و هیات رئیسه بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در این زمینه است.

ادامه دارد…

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سیدحسن طباطبایی با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: امروز بیش از ۴ هزار کاراته‌کا از تمام استان‌های کشور در دو بخش دختران و پسران میهمان همدانی‌ها هستند.

وی افزود: خوشبختانه یک هم‌افزایی خوبی در میان مدیریت ارشد، دستگاه ورزش و هیئت کاراته استان همدان وجود دارد و همین موضوع باعث شده این استان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته باشد.

رئیس فدراسیون کاراته کشور با اینکه تمام شرکت‌کنندگان از میزبانی همدان رضایت کامل دارند، گفت: تیم‌های ملی ما در سال ۱۴۰۳ در چندین و چند رویداد ملی و بین‌المللی حضور پیدا خواهند کرد و این مسابقات یکی از مهمترین انتخابی‌های تیم ملی است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: ما در سال ۱۴۰۳ سال بسیار پر ترافیکی را در کاراته پیش رو داریم که می‌توان به مسابقات قهرمانی آسیا در همه رده‌های پایه در فلیپین، مسابقات بزرگسالان در هانگژو چین، مسابقات قهرمانی تیم‌های جهان در رده‌های پایه در ایتالیا و بزرگسالان در اسپانیا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همدان ظرفیت میزبانی بسیار بالایی دارد، بیان کرد: استان همدان در بخش ورزشکاران، داوران و مربیان طرفیت بسیار بالایی دارد و گاهاً یک شهرستان همدان اندازه یکی از استان‌های کشور کاراته‌کا و قهرمان پرورش می‌دهد.

رئیس فدراسیون کاراته عنوان کرد: در اجرای این مسابقات هم تیم اجرایی همدان سنگ تمام گذاشته است.

طباطبایی با اشاره به پیشنهاد به استاندار همدان گفت: بنده به استاندار همدان پیشنهاد داده‌ام با توجه به ظرفیت سخت افزاری همدان این استان به عنوان کمپ بین‌المللی برای تیم‌های ملی کاراته معرفی شود.

وی افزود: با توجه به آب و هوای همدان این استان می‌تواند میزبان اردوهای تیم ملی و مسابقات داخلی و بین‌المللی کاراته کشور باشد.

دیگر خبرها

  • کلی تبلیغ، ۷۰ رأی و ۱۰ سال زندان
  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • تاکیدوزیرکشور:جدیت استانداردسازی راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته