Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداداد افشاریان می گوید فدراسیون برای تیم ملی سنگ تمام گذاشت

خداداد افشاریان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد، همکاری این فدراسیون با سرمربی کروات تیم ملی ادامه خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، خداداد افشاریان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال که برای استقبال از تیم ملی در فرودگاه حاضر شده بود، گفت:

وظیفه ما بود که برای استقبال از تیم ملی حاضر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشاریان در مورد قضاوت روز گذشته داور ازبکستانی در دیدار ایران - عراق تصریح کرد:

داوری در مجموع خوب بود و اشتباهی نداشت، ولی در اخطارها کمی نسبت به تیم ما سخت‌گیر بود. در مجموع در زمین حق‌ به‌ حقدار رسید. این صحنه‌ها پیش می‌آید.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت:

ما با ذهنیت قبلی و بازی‌های باخته و میزبانی بد وارد مسابقات شدیم، حق‌مان چیز دیگری بود، ولی فدراسیون سنگ تمام گذاشت و هیئت رئیسه کمک کرد، بچه‌ها هم نشان دادند که آقای آسیا هستند. همه چیز برای ما جفت شش آمد و الان از تیم‌مان لذت می‌بریم.

افشاریان گفت:

نتایج بد دور رفت، جریان ویلموتس،‌ روحیه خراب و بدهکاری فدراسیون فوتبال یک طرف و رفتن به بحرین هم یک طرف دیگر. آنها باید به خانه ما می‌آمدند، ولی ما به اجبار رفتیم منامه. تمام ارکان فدراسیون گفتند که صفر تا صد را برای تیم ملی بگذاریم. بچه‌ها هم همت کردند. شک نکنید ما با این روحیه قوی به جام جهانی می‌رویم.

افشاریان در مورد برنامه فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با اسکوچیچ تصریح کرد:

اسکوچیچ هفت برد آورده است و به هر حال چیزی که ما می‌خواستیم را انجام داده است. ما و رئیس فدراسیون فوتبال جلسه خواهیم گذاشت و تصمیم کارشناسی گرفته خواهد شد. به نظرم موضوع کمرنگی در مورد اسکوچیچ وجود ندارد و همکاری با او ادامه خواهد داشت، اما با همه این تفاسیر یک بحث کارشناسی با رئیس فدراسیون انجام و تصمیم کارشناسی گرفته خواهد شد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد پرونده ویلموتس نیز گفت:

این بحث کهنه شده است. ما در CAS پیگیر هستیم و منتظر رأی تا ان‌شاءالله ختم به خیر شود.

افشاریان در مورد لیگ داوری مسابقات لیگ برتر نیز توضیح داد:

11 داور و کمک داور بین‌ المللی‌ مان در ایران نیستند. ما سعی می‌کنیم با توجه به حساسیتی که لیگ یک دارد داوران باتجربه را استفاده کنیم. خوشبختانه سه چهار روز هم بین مسابقات لیگ یک و لیگ برتر فاصله است. به نظرم برنامه‌ریزی طوری خواهد بود که حق به حقدار برسد، ولی واقعاً سخت است. مشکلی در این زمینه نداریم.

افشاریان در پایان درباره اینکه آیا تغییرات جدید در فدراسیون فوتبال رخ خواهد داد، گفت:

ما تا الان فقط به فکر تیم ملی بودیم. همه هم الان خوشحالیم. در این مورد هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون مطلب خاصی نداریم که بگوییم. بدون شک اگر اتفاقی بیفتد کارشناسی خواهد بود و کسی احساسات را دخالت نخواهد داد.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس غرامت ویلموتس در دادگاه CAS نصف می شود؟ / اختصاصی طرفداری ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا فرود خطرناک یک چترباز روی چمن ورزشگاه دیدار آلمان و فرانسه / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال خداداد افشاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟

دنیله ده‌روسی که پس از نتایج ضعیف ژوزه مورینیو جانشین او در جالوروسی شد و دوباره در یک کسوت جدید به تیم محبوب خود بازگشت، در طول دوران کوتاه مدت حضورش روی نیمکت آ اس رم عملکرد درخشانی داشت و احتمال دارد امشب صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا را هم تجربه کند که این نمایش منجر به ادامه همکاری طرفین شد.

باشگاه رم که از نتایج ده‌روسی رضایت داشته و همراه با این سرمربی شرایط نسبتا خوبی در رقابت‌های سری آ ایتالیا به دست آورده و شانس حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا را دارد، تصمیم به ادامه همکاری با این سرمربی گرفت.

مدیران باشگاه رم با دنیله ده‌روسی برای ادامه همکاری پس از پایان فصل به توافق نهایی رسیده‌اند و به زودی جزئیات قرارداد جدیدشان را منتشر می‌کنند که این خبر در خروجی رسانه رسمی این باشگاه نیز اعلام شده است.

ده‌روسی در ۱۱ مسابقه سری آ ایتالیا هشت پیروزی، دو مساوی و تنها یک شکست مقابل تیم صدرنشین اینتر داشته که آمار خوبی برای او به حساب می‌آید و در حال حاضر هم تیمش با یک بازی کمتر و کسب ۵۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

تیم فوتبال رم با هدایت ده‌روسی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا موفق به شکست فاینورد در ضربات پنالتی شد و در دور یک‌هشتم نیز پیروزی پُرگل ۴ بر صفر و شکست یک بر صفر برابر برایتون انگلیس داشت، ولی در نهایت صعود کرد.

جالوروسی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز در زمین آ ث میلان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد و امیدوار است امشب نیز امیدوار است با تدابیر ده‌روسی در مسابقه برگشت هم نمایش خوبی داشته باشد و یک قدم دیگر به فینال نزدیک شود.

ادامه همکاری باشگاه رم با ده‌روسی می‌تواند خبر خوشی هم برای سردار آزمون که اکنون حضور قرضی در جالوروسی دارد هم باشد؛ چراکه این سرمربی به ستاره ایرانی خود اعتقاد پیدا کرده و پس از حضورش در این تیم دو بار او را به ترکیب رسانده است

منبع: ورزش سه

tags # آ اس رم سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها