Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۷ خود انصراف محسن مهرعلیزاده از ادامه نامزدی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را تایید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این اطلاعیه آمده است: در راستای اجرای تبصره ماده ۵۵ قانون انتخابات ریاست جمهوری به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری انصراف خویش را روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه به وزارت کشور اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر است:
۱- سعید جلیلی
۲- محسن رضایی میرقائد
۳- سید ابراهیم رئیس الساداتی (مشهور به رئیسی)
۴- علیرضا زاکانی
۵- سید امیرحسین قاضیزاده هاشمی
۶- عبدالناصر همتی

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری جمعه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ۱۰۲ نماینده کنونی مجلس عوام انگلیس اعلام کردند که در انتخابات آتی این کشور نامزد نخواهند شد.

بیشتر این نمایندگان، از حزب حاکم محافظه کار انگلیس هستند. پس از حزب حاکم محافظه کار، بیشتر انصراف دهندگان از حزب کارگر هستند.

مجلس عوام انگلیس هم اکنون ۶۵۰ نماینده دارد که ۳۶۵ نفر آنها از حزب محافظه کارند.

بر اساس نتایج نظر سنجی اخیر شرکت تحقیقاتی ایپسوس، محبوبیت حزب حاکم انگلیس به کمترین میزان در ۴۶ سال اخیر رسیده است. کار شناسان پیش بینی می کنند در صورت برگزاری انتخابات در این کشور, حزب حاکم انگلیس شکست خواهد خورد.

نتایج نظرسنجی جدید موسسه افکارسنجی آپی نیوم (Opinium) هم درباره دیدگاه مردم انگلیس درخصوص دولت و دولتمردان این کشور نشان می دهد که میزان محبوبیت حزب محافظه کار حاکم در مقایسه با سال ۲۰۱۹ به صورت قابل توجهی کاهش یافته است.

در این نظرسنجی مشخص شد از هر ۱۰ رای‌دهنده انگلیسی فقط چهار نفر از «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس و رهبر حزب محافظه کار حمایت و اعلام کردند حاضرند در انتخابات سراسری بعدی به این حزب رای بدهند.

کد خبر 6084642

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد
  • تصاویر| مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده