Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، تصمیم‌گیری درباره نحوه برگزاری چهار هفته پایانی مقدماتی جام جهانی قطر را چالش‌برانگیز توصیف کرد.

شیخ سلمان رییس AFC درباره پایان مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر در آسیا صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، در پایان مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت:

از طرف خانواده فوتبال آسیا، به تیم‌های ما که کیفیت و ثبات باورنکردنی خود را نشان دادند تا به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 صعود کنند، تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ سلمان در خصوص شرایط سخت AFC برای تصمیم‌گیری بیان کرد:

شرایط استثنائی و چالش‌برانگیزی داشتیم. برای اولین بار تصمیم گرفتیم به عنوان بخشی از تعهد بی‌دریغ خود بابت اطمینان یافتن از ایمنی همیشگی و سلامت بازیکنان، تیم‌ها، مقامات مسئول و همه شرکا، مرحله انتخابی را به صورت متمرکز برگزار کنیم. این تصمیمی جسورانه اما ضروری و در سخت‌ترین شرایط بود. خوشحالم بگویم که از طریق اتحاد عالی و همکاری بی‌نقص، فدراسیون های آسیایی به تعهدات خود پایبند بودند.

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه عنوان کرد:

باید از فدراسیون‌های میزبان به‌خاطر تعهد باورنکردنی خود و نیز همه تیم‌های شرکت کننده، به‌خاطر عزم خود در به پایان رساندن موفق و ایمن مسابقات تشکر کنم. مطمئن هستم که انتخابی جام جهانی قطر لحظات جذابی ایجاد کرد. نمایشی واقعی که استانداردی برای تورنمنت‌های انتخابی کنفدراسیون رقم زد. برای هر 12 تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

تیم‌ های ملی ایران، سوریه، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، عربستان، امارات، عمان، لبنان، عراق، ویتنام و چین، 12 تیم مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر را تشکیل می‌دهند.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس غرامت ویلموتس در دادگاه CAS نصف می شود؟ / اختصاصی طرفداری ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا فرود خطرناک یک چترباز روی چمن ورزشگاه دیدار آلمان و فرانسه / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی جام جهانی 2022 فوتبال آسیا شیخ سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بانوان ورزشکار زنجانی، برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ در چونگجو کره جنوبی در حال برگزاری است که مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دو نفره سبک وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد که مهسا جاور و زینب نوروزی دو نماینده زنجانی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان ۷:۰۴.۷۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.

کار نمایندگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران