Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: تمام پروژه های عمرانی شهرستان فعال بوده و تا پایان هفته آینده اجرای دوباره عملیات ساخت کتابخانه استاندارد شهرستان آغاز خواهد شد.

سعید کتابی چهارشنبه ۲۶ خردادماه در جمع خبرنگاران، ساختمان دانشکده پرستاری، کارخانه کاغذ، مجتمع فرهنگی هنری شهید طائفی، پروژه های عمرانی آموزش و پرورش، ذوب آهن و کنارگذر را از پروژه های در دست اجرای این شهرستان برشمرد و افزود: در حال حاضر آماده سازی و به روزرسانی دستگاه های کارخانه صنعتی ذوب آهن توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در دست اجرا بوده و بنا بر قول سرمایه گذار ظرف سه ماه آینده این طرح صنعتی بزرگ شهرستان افتتاح می شود و به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ایجاد اشتغال ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم با راه اندازی طرح ذوب آهن شهرستان اظهار کرد: پروژه کنارگذر شهرستان با قوت تمام توسط پیمانکار در دست اجرا بوده و براساس زمانبندی مشخص شده به بهره برداری خواهد رسید.

کتابی همچنین با بیان اینکه طرح ایمنی و روشنایی گردنه اسدآباد در حال انجام قرار دارد، یادآور شد: با توجه به وجود یک واحد تولیدی نیوجرسی در استان همدان، قرار است تولید نیوجرسی برای گردنه شهرستان در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین از افزایش ۱۵ مگاوات به شبکه برق شهرک صنعتی خبر داد و تصریح کرد: برای افزایش ۱۵ مگاواتی شبکه برق شهرک صنعتی جانمایی پست شبکه انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صددرصد روستاهای اسدآباد به اینترنت ثابت و سیار وصل هستند، بیان کرد: در استان همدان در هشت سال گذشته چهار سد احداث شده که از این تعداد یک سد نعمت آباد مربوط به شهرستان اسدآباد بوده که این امر از نقش مؤثری در ذخیره سازی آب و آبیاری اراضی کشاورزی منطقه برخوردار خواهد بود.

فرماندار اسدآباد با تأکید بر نقش مؤثر رسانه در ترغیب جامعه و مردم برای مشارکت در انتخابات پیش رو یادآور شد: تبیین عملکرد دولت یکی از مهمترین راهکارهای ترغیب مردم برای مشارکت در پای صندوق های رأی و جلوگیری از هرگونه دلسردی و ناامیدی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره حضور و مشارکت مردم اسدآباد دوره های مختلف گذشته در انتخابات گفت: مشارکت مردم اسدآباد در هر دوره از انتخابات همواره بالاتر از ۷۵ درصد بوده و این آمار مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر بالای ۷۷.۲ درصد بوده که بدون شک در این دوره نیز اسدآبادی ها بار دیگر با مشارکت خود در حضور در پای صندوق های رأی نقش آفرینی خواهند کرد.

کتابی با بیان اینکه در اجرای انتخابات فرمانداری اسدآباد با بی طرفی کامل انتخابات را با قانونمداری و قانونمندی و امانتداری آراء مردم با آمادگی کامل اجرا خواهد کرد، افزود: حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رأی از نقش مؤثری در ارتقاء سرمایه های اجتماعی و اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز انتخابات ۱۴۰۰ تا ۴۸ ساعت آینده یادآور شد: در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان ۸۰ داوطلب در سطح شهرهای اسدآباد، آجین و پالیز وجود دارد که از این تعداد ۵۳ نامزد مربوط به شهر اسدآباد، ۱۰ نامزد شهر پالیز و ۷ نامزد مربوط به شهر آجین است.

کتابی تعداد داوطلبان روستایی این شهرستان را هم ۴۲۰ نفر اعلام و مطرح کرد: تمام روستاهای واجد شرایط اسدآباد به حدنصاب برگزاری انتخابات شوراها رسیده اند و انتخابات شوراها در این روستاها به غیر از دو روستا برگزار خواهد شد به طوریکه در روستای هودرج به علت رد صلاحیت کاندیدا و در گنبله به علت فوت کاندیدا انتخابات برگزار نخواهد شد.

وی با اشاره به دستورالعمل بهداشتی انتخابات ستاد کرونا گفت: افزایش شعب انتخابات، افزایش ساعات رأی گیری از ۸ صبح به ۷ صبح و در صورت لزوم تمدید آن تا ۲ بامداد از جمله بندهای این دستورالعمل بوده که در شهرستان نیز انجام شده است.

فرماندار اسدآباد در پایان خاطرنشان کرد: ساعت ۲۴ امشب پایان تبلیغات انتخاباتی بوده و تمام ستادها از ساعت ۲۴ امشب تعطیل خواهند شد و با هر یک فعالیت تبلیغات بعد از زمان مشخص شده برخورد می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام قریشی در همایش استانی گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰امام که در سالن امام خامنه ای مصلی ارومیه برگزار شد افزود: دراستان ما آنگونه که باید برای جلب مشارکت و حضور مردم و خیرین برای ساخت مسکن محرومین کار نشده لذا با تبلیغ و تشویق تلاش شود زمینه حضور و مشارکت مردم و خیرین در حوزه ساخت مسکن محرومین فراهم شود.

وی تصریح کرد: دور اندیشی و اسلام شناسی امام خمینی ره موحب تاسیس نهاد هایی همچون حساب ۱۰۰، بسیج، کمیته امداد در کشور بعد از انقلاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: زمینه تاسیس بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ از ایات قرآنی بردلشت شده است چرا که در این کتاب آسمانی همواره به کمک به محرومان و مستضعفان تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: کمک به محرومین و مستضعفان یکی از شعار ها و اهداف انقلاب است وما باید به این شعار پایبند بوده و در جهت تحقق آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: لازمه ساخت مسکن محرومین و مشارکت مردم و خیرین، اطلاع رسانی و تبلیغ است و بنیاد مسکن باید در تشویق و جلب مشارکتهای مرد می تلاش کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: مردم و خیرین آذربایجان غربی تشنه کمک به محرومان و مستضعفان هستند و نمونه این مشارکت را در گلریزان و آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان شاهد بودیم بنابراین با اطلاع رسانی و تبلیغ در حوزه مسکن محرومین میتوان از این مشارکت ها استفاده کرد و به فرمان امام خمینی که ساخت مسکن ارزان برای محرومین است عمل کرد.

دیگر خبرها

  • ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • افخمی: آغاز «هفت» از هفته آینده/ اولین فیلم علمی- تخیلی‌ام را می‌سازم
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • گروسی: به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستیم/ مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران وجود ندارد
  • شعار هفته زمین پاک مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک نجات زمین
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری مردم فارس در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی