Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتوبوس حامل اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از بازگشت از منامه راهی مرکز همایش‌های صداوسیما شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که رئیس فدراسیون فوتبال نیز ملی‌پوشان را همراهی کرد. ضمن اینکه تعدادی از هواداران تیم ملی با حضور در قسمت پاویون فرودگاه مهرآباد قصد دیدار با اعضای تیم ملی را داشتند که البته موفق به انجام این کار نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته اعضای تیم ملی با اسکورت فرودگاه مهرآباد را ترک کردند؛ البته پیش از این اتفاق یکی از هواداران تیم ملی بارها و بارها خواستار دیدار با مهدی طارمی شد. به همین دلیل با وجود اینکه اتوبوس تیم ملی حرکت کرده بود آن را متوقف کرده و طارمی هم برای دقایقی با آن هوادار گفت‌وگو کرد. 

تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی یک بر صفر مقابل عراق به عنوان صدرنشین گروه C مسابقات مقدماتی جام‌جهانی راهی مرحله نهایی شد.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طارمی اتوبوس تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: آمار نشان می‌دهد امسال توانسته‌ام بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سامان نریمان‌جهان پس از تساوی 2 - 2 تیم فوتبال پیکان مقابل هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما خیلی بهتر شده است و با اعتمادبه‌نفس بالاتر بازی می‌کند. در این دیدار بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی عوض کردیم که کار سختی است. ما پس از گل دوم حریف خیلی خوب بازی کردیم و با بدشانسی موقعیت‌های‌مان گل نشدند. خوشبختانه همین که نباختیم یک امتیاز عالی بود. شاید اگر کمی زور می‌زدیم می‌توانستیم برنده شویم.

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!

وی در مورد گلایه‌های رضا عنایتی از باتجربه‌های پیکان تصریح کرد: بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع کنند و تجربه‌شان را در اختیار آنها بگذارند، ولی برخی مواقع شرایط بازی طوری پیش می‌رود که همه چیز دست بازیکن نیست. این حرف کاملاً درست است که بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع کنند.

هافبک تیم فوتبال پیکان راجع به آمار پاس گل‌هایش در این فصل خاطر نشان کرد: سعی می‌کنم همیشه بهترین بازی‌ام را انجام دهم. در بازی قبل، شش پاس تک به تک دادم که هیچ‌کدام گل نشدند، ولی امروز یکی از آنها گل شد. آمار صحبت می‌کند، اما شما همه چیز را پایان فصل فراموش می‌کنید. امسال توانسته‌ام فوتبال خوبی را به نمایش بگذارم و امیدوارم در بین 10 پاسور برتر قرار بگیرم.

نریمان‌جهان درباره تعویض زودهنگام حامد پاکدل گفت: مشکل خاصی نیست. با گل‌هایی که خوردیم ریتم‌مان عوض شد و مربیان تغییر تاکتیک دادند. همه به نظر مربی احترام می‌گذاریم و مشکل خاصی نداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نادری، فوتبالیستی که کتاب می‌خواند (عکس)
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی