Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – مجتبی خورشیدی در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از بحرین اظهار داشت: وقتی در شرایطی قرار دارید که باید حتماً ۱۲ امتیاز بگیرید، خودش از نظر روانی فشاری بیش از حدی به بازیکنان وارد می‌کند، اما آن‌ها با غیرت، همت و لطف خدا و دعای مردم توانستند به این مهم دست پیدا کنند.

وی در مورد وضعیت ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی تصریح کرد: اسکوچیچ هست و کارش را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم‌گیرنده ما نیستیم. اگر اسکوچیچ قراردادش تمام شده باشد، تمدید خواهد شد. من اطلاع دقیقی ندارم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان از کار کردن با اسکوچیچ رضایت داشته‌اند یا نه، یادآور شد: آن‌ها تا اینجای کار راضی بودند، چون تیم نتیجه گرفته است. اسکوچیچ مربی بادانشی است. حالا باید دید صلاح چیست و فدراسیون تصمیم خواهد گرفت.

خورشیدی درباره اینکه چه بازیکنانی همراه تیم ملی به ایران بازنگشته‌اند، گفت: سردار آزمون، مهدی قایدی و سامان قدوس.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه دوز دوم واکسن بازیکنان چه زمانی زده خواهد شد، گفت: امروز دوز دوم به بازیکنان زده می‌شود. بیشتر بخوانید: ادامه مسیر صعود به جام جهانی؛ بهترین و سخت‌ترین گروه برای مرحله بعد کدام است؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سامانه آب‌شیرین‌کن خورشیدی دستاوردی دیگر در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، طراحی و ساخت سامانه نوین آب‌شیرین‌کن خورشیدی به روش رطوبت‌زنی - رطوبت‌گیری مجهز به پمپ حرارتی» عنوان طرح پژوهشی محمد بهشاد شفیعی، استاد دانشگاه صنعتی شریف است که با حمایت بنیاد ملی علم ایران در حال انجام آن است.

به گفته شفیعی، دانش‌آموخته دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه میشیگان درباره این طرح، روش‌های معمول نمک‌زدایی، مستلزم مصرف مقادیر زیادی انرژی به فرم الکتریکی یا حرارتی هستند و اغلب واحد‌های نمک‌زدایی که از این روش‌ها استفاده می‌کنند، به سوخت‌های فسیلی احتیاج دارند. حساس‌بودن نسبت به قیمت و ذخایر نفت و همچنین آسیب رساندن به محیط‌زیست، از اصلی‌ترین معایب استفاده از سوخت‌های فسیلی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برای پرهیز از این مشکل، استفاده از فناوری‌های نمک‌زدایی بر پایه انرژی‌های تجدیدپذیر در سطح بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته است.

انرژی خورشیدی فراوان‌ترین منبع انرژی دردسترس موجود در زمین است و سامانه های نمک‌زدایی خورشیدی با بهره‌بردن از کلکتور‌های خورشیدی برای تولید حرارت و صفحه های فوتوولتاییک برای تولید الکتریسیته، فرایند نمک‌زدایی را انجام می‌دهند.

این پژوهشگر در ادامه بیان کرد: نمک‌زدایی به روش رطوبت‌زنی - رطوبت‌گیری، یکی از کاربردی‌ترین فرایند‌های نمک‌زدایی در مقیاس کوچک است.

این روش دارای مزایای برجسته‌ای نظیر دمای کارکرد پایین، توانایی استفاده از انرژی خورشیدی، ساختار ساده و عدم نیاز به نیروی متخصص است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، این روش در کشور‌های اروپایی و آفریقای جنوبی، صنعتی‌سازی شده است. از طرفی با افزایش هزینه انرژی، اهمیت استفاده بهینه از آن نیز بیشتر می‌شود.

امروزه به‌منظور استفاده بهینه از انرژی، ترکیب انواع مختلف سامانه های نمک‌زدایی با پمپ‌های حرارتی مورد توجه بسیاری از محققان قرار گرفته است؛ لذا پمپ‌های حرارتی جایگزین‌های مناسبی برای بازیابی حرارت از منابع مختلف در کاربرد‌های صنعتی، تجاری و خانگی است.

شفیعی تصریح کرد: هدف از انجام این پژوهش، بررسی تجربی یک سامانه نوین تلفیقی نمک‌زدایی رطوبت‌زنی - رطوبت‌گیری و پمپ حرارتی خورشیدی است که باتوجه‌به اهمیت آب در توسعه اقتصادی کشور ایران و نقش کلیدی آن در فرایند‌های تولید، لزوم انجام این تحقیق احساس می‌شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه هنوز در مراحل اولیه انجام این طرح قرار دارم، با چالش خاصی مواجه نشدم؛ اما این طرح، در تولید آب شیرین برای مصارف داخلی کاربرد دارد و با هزینه‌ای کمتر از مشابه خارجی در کشور می‌تواند تولید شود.

دیگر خبرها

  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • دبیر درگیر حاشیه نشود/ او برای قاسمپور و یزدانی تصمیم می‌گیرد
  • مورایس چیزی در چنته ندارد و کارش را بلد نیست | بی‌تفاوتی در چهره‌اش مشخص است | برخی مسائل شخصی تمرکز مورایس را به‌ هم ریخت
  • ساخت سامانه آب‌شیرین‌کن خورشیدی دستاوردی دیگر در کشور
  • نباید یزدانی و کامران را به حاشیه ببریم/ کادر فنی تصمیم می‌گیرد
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • نیمه نامرئی فناوری؛ آیا هوش مصنوعی قدرت تفکر را از انسان می‌گیرد؟