Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@23:33:09 GMT

پاسخ رودیگر به اتهام گاز گرفتن پوگبا

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۲۲۸۰

مدافع تیم ملی آلمان می گوید اگر چه در صحنه برخورد با پوگبا بیش از حد به این بازیکن نزدیک شده اما قصد آسیب زدن به بازیکن فرانسوی را نداشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، تیم ملی فرانسه در اولین دیدار خود در مسابقات یورو توانست با یک گل تیم ملی آلمان را شکست دهد و در گروهی سخت، شروعی خوب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم این دیدار برخورد رودیگر و پوگبا در جریان بازی با هم بود که اگر چه هافبک فرانسوی معتقد بود آنتونیو رودیگر او را گاز گرفته است اما داور مسابقه در نهایت تصمیم گرفت جریمه ای برای مدافع آلمانی در نظر نگیرد و از این اتفاق گذر کند.

بعد از مسابقه پوگبا در مصاحبه ای اعلام کرد که گاز رودیگر چندان محکم نبوده است و دوست ندارد این مدافع به خاطر این اتفاق دچار محرومیت شود. حال رودیگر در مصاحبه ای در مورد این اتفاق صحبت کرده است. این مدافع معتقد است، اتفاقی که افتاد از تلویزیون وجهه زیبایی نداشته و بد به نظر رسیده اما او قصد نداشته به پوگبا آسیبی بزند و تصمیم داور مبنی بر کارت ندادن به او درست بوده است. رودیگر در این باره گفت:

شکی نیست که نباید دهانم را انقدر به پشت پوگبا نزدیک می کردم. این اتفاق از تلویزیون وجهه خوبی نداشت. من و پل بعد از سوت پایان بازی مانند دو دوست در مورد این اتفاق با هم صحبت کردیم و او هم در صحبت با من و هم در صحبت با رسانه ها گفت که بر خلاف تفکر خیلی ها، گاز گرفتنی در کار نبوده است. حتی در جریان بازی هم داور به من گفت که اگر فکر می کرد حرکتم خشن و غیر اخلاقی بوده به من کارت می داد. 

بیشتر بخوانید:

پوگبا در مورد گاز گرفته شدن توسط رودیگر: گریه نمی کنم!

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس غرامت ویلموتس در دادگاه CAS نصف می شود؟ / اختصاصی طرفداری ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا فرود خطرناک یک چترباز روی چمن ورزشگاه دیدار آلمان و فرانسه / فیلم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل حمله به یک آرایشگاه مردانه در اسلامشهر خبر داد و در تشریح جزئیات این اقدام اظهار کرد: ۳ نفر اوباش سابقه دار با در دست داشتن سلاح سرد و قمه، به یک واحد صنفی آرایشگری مردانه در محله «قائمیه» اسلامشهر حمله کرده و با تخریب بخشی از اموال مغازه، به دلیل خصومت قبلی، متصدی آرایشگاه را مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، هویت افراد مهاجم به آرایشگاه و اوباش سابقه دار به دست آمد و با همکاری اطلاعاتی فی مابین فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر و پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، در عملیات ضربتی پلیس، ۳ عامل حمله به آرایشگاه در اسلامشهر دارای سابقه اوباشگری دستگیر شدند.

عزیزی عنوان کرد: متهمان در اعترافات خود اعلام داشتند که آرایشگر را در چندین مرحله به صورت تلفنی و حضوری تهدید کرده و در فرصت مناسب به آرایشگاه مورد نظر هجوم برده و آرایشگر را مورد ضرب و شتم قرار داده و بخشی از اموال مغازه را تخریب کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 6080720

دیگر خبرها

  • اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...
  • شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح عفاف و حجاب را اجرایی کنیم 
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • آلمان: ما خواستار حفظ آرامش پس از حمله ایران هستیم
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم