Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شورای مرکزی راهبردی ستادهای مردمی حضرت آیت الله رییسی در حمایت از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

واعتصموا به حبل الله جمیعا و لا تفرقوا

ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی

سلام علیکم

سجده شکر به درگاه حضرت حق می‌گذاریم که بار دیگر بر ما منت نهاد تا بتوانیم با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای، نقشی مهم در اقتدار بیش از پیش کشور عزیزمان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال شروع پروسه انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و پس از اعلام تایید صلاحیت‌ها، «اعضا محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» به نیت قرب الی الله، در سراسر کشور، گرد هم آمدند و با در نظر گرفتن تمامی ضوابط و معیارهای مدنظر امام راحل(ره)  و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی)  و در راستای عمل به وصایای شهدای گلگون کفن،نسبت به تهیه لیست و معرفی به ملت قهرمان این سرزمین در تمام شهرها و روستاها  اقدام نمودند.

لذا «شورای راهبردی ستادهای مردمی حضرت آیت اله رییسی» ضمن اعتماد به این شورا و تبعاً لیست‌های اعلامی در جهت حضور افراد «جوانگرا، انقلابی، وفادار، متعهد،کاردان و متخصص» اعلام حمایت کامل ستادهای مردمی آیت الله رئیسی را از افراد حاضر در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ( شانا ) اعلام می‌نماید و همگان را به حضور پرشور و باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب حضرت آیت الله رییسی برای  تصدی جایگاه ریاست جمهوری و افراد «انقلابی و متخصص» معرفی شده در لیست‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جهت حضور در صحن شوراهای شهر خصوصاً در کلان شهرهای «تهران، مشهد، شیراز،اصفهان، اهواز و تبریز» دعوت می‌نماید.

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار

شورای راهبردی ستادهای مردمی حضرت آیت الله رییسی

تهران _۲۶ خردادماه ۱۴۰۰

منبع: فارس

کلیدواژه: لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آیت الله رییسی ستادهای مردمی حضرت آیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: بیش از ۴۰ راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اعضا و مدیران مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فعالین مردمی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سال گذشته تمام برنامه‌های ملی مذهبی در سطح استان به‌ویژه راهپیمایی‌ها باشکوه خاص برگزار شد و مردم با توجه به مشکلاتی که وجود داشت حضور حماسی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 26 مراسم رسمی در کرمان برگزار شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان محور این مراسم بوده است، گفت: بیش از 40 راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شد که آخرین آن جمعه گذشته بعد از نماز جمعه در حمایت از حمله کوبنده سپاه به اسرائیل در پاسخ حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، عنوان کرد: در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مذهبی استان سایر نهادها نیز مشارکت داشتند و همکاری خوبی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده با حضور باشکوه مردم خیلی خوب و باشکوه برگزار شده است، افزود: از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در برنامه‌ها استفاده می‌شود و آنها هم استقبال می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان که می‌توانند در برنامه‌های ملی و مذهبی نقش داشته باشند در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود و عضو کمیته‌های تخصصی شورا هستند، گفت: برای هر برنامه‌ای که قرار است اجرا شود جلسات نقد و بررسی هم برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را می‌گذاریم که برنامه‌ها بدون آسیب اجرایی شود و رضایت مردمی را داشته باشد.

وی از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه خبر داد و گفت: ستاد این مراسم تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات