Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنبرعلی احمدی گفت: پشتوانه مردمی سبب موقعیت بهتری برای کشور در سطح جهانی، دفاع از کشور و حقوق ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ درخصوص انتخابات اظهارکرد:حضور حداکثری در انتخابات مایه آبروی کشور و عزت و پیشرفت آن است.
 
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری با رأی اکثریت تصریح کرد: پشتوانه مردمی سبب موقعیت بهتری برای کشور در سطح جهانی، دفاع از کشور و حقوق ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 امام جمعه نورخاطرنشان کرد: دشمنان (سلطنت‌طلب‌ها، منافقین و...) تلاش می‌کنند با دلسرد کردن مردم با حرف‌ها و شگردهایی که در انتخابات گذشته به کار می‌بردند مانع حضور مردم پای صندوق‌های رای شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بهترین پاسخ قاطع به دشمنان، حضور پرشور در پای صندوق‌های رای در روز انتخابات است.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به ناکارآمدی مسئولان و اوضاع اقتصادی، معیشتی، مشکل گرانی، اشتغال و... تاکید کرد: وضعیت نابسامان موجود با قهر کردن رفع نمی‌شود و انتخاب مطلوب بهترین راه ساماندهی و مقابله با وضعیت موجود است.
 
وی با اشاره به تحریم انتخابات که نقشه شوم دشمن برای تضعیف کشور ایران اسلامی است، اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران دو پایه جمهوریت و اسلامیت دارد و حضور مردم پای صندوق‌های رأی درحقیقت خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.
 
 امام جمعه نور گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال فروپاشی نظام اسلامی بودند که با حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و انتخابات امیدشان به یأس تبدیل شد.

 این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان با این توطئه‌ها به دنبال اهداف شوم خود هستند و می‌خواهند به انقلاب اسلامی ایران و نظام ضربه بزنند.

 احمدی در پایان افزود: مردم  فهیم شهرستان نور با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای جواب قاطع و محکمی به دشمنان ایران اسلامی خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پای صندوق های رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ استاندار قم در همایش فرهنگ سازان حضور با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی برای کاهش نرخ مشارکت مردم در کشور و به خصوص در قم صورت گرفته بود گفت: خوشبختانه به همت گروه‌های مختلف نرخ مشارکت در استان قم نسبت به انتخابات قبل ۶ و ۶۳ صدم درصد افزایش یافت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه استان قم در انتخابات قبل رتبه ۲۱ کشور را در مشارکت داشت گفت: در این دوره انتخابات استان قم رتبه هفتم را کسب کرد و استان قم ۹ درصد نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری داشت.

وی افزود: در کشور تنها ۶ استان نرخ رشد مشارکت داشتند و استان قم یکی از این استان‌ها بود.

استاندار با تاکید بر برکات حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور افزود: هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد و این حضور در عرصه‌های مختلف همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی حضور نباید تعطیل شود و به دلیل در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و به دلیل نیاز به افزایش مشارکت باید این قرارگاه با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

آقامیری با بیان اینکه نباید گروه مردمی فرهنگ سازان حضور تضعیف یا تعطیل شود و این گروه باید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شود گفت: مردم توقع دارند تا مشکلات آنان دیده و شنیده شود و مسائل و مشکلات آنان کاهش یابد و این مشکلات فقط با جوانان و کار جهادی حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • هشدار قاطع معاون اول رئیس جمهور به اسرائیل
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی قاطع‌تر است
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • پوتین: پاسخ ایران به اسرائیل، بهترین تنبیه متجاوز بود