Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران که قرار است یک ماه دیگر در رقابت های قهرمانی جهان به میدان برود، در ارومیه به پایان رسید. محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در گفتگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: جا دارد از مسئولان اداره ورزش و جوانان ارومیه و هیات کشتی بابت فراهم کردن تمامی امکانات لازم برای برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا اردوی تخصصی بسیار خوبی داشتیم و از امکانات و نحوه برگزاری اردو رضایت کامل دارم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از ادامه پیگیری تمرینات تیم ملی نوجوانان در تهران خبر داد و گفت: در دو وزن هنوز ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی مشخص نشده و قصد داریم در ابتدای اردوی بعدی مسابقات چند جانبه داخلی را طی یک روز برگزار کنیم تا ترکیب نهایی تیم ملی در مسابقات جهانی مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: تا زمان اعزام به مسابقات جهانی، ۲ اردوی ده روزه خواهیم داشت. هر چند به دلیل شرایط خاص نتوانستیم به غیر از انتخابی تیم ملی، رویداد دیگری داشته باشیم اما تا حد امکان موارد فنی لازم را در اردوها پیگیری کردیم و مخصوصا در ارومیه اردوی فنی بسیار خوبی داشتیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان محمد طلايي تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، متن پیام آقای قالیباف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دلاورمردان ورزشکار کشورمان در مصاف با حریفان در آوردگاه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی آسیایی خوش درخشیدند و با کسب مقام‌های اول در هر دو رشته سرور و شعف را به ملت سربلند ایران هدیه کردند و جهانیان قدرت و صلابت ورزشکارانمان در رویداد‌های بین‌المللی را به نظاره نشستند.

اینجانب با تبریک و شادباش کسب این موفقیت‌های درخشان به سرپرستان، مربیان، قهرمانان و خانواده‌های آنان، توفیق و سرافرازی جوانان کشورمان در دست‌یابی به قله‌های افتخار را از خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • کیفیت بالای مسابقات کشتی آزاد جام عبدالله موحد
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی