Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – اتوبوس حامل اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از بازگشت از منامه راهی مرکز همایش‌های صداوسیما شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که رئیس فدراسیون فوتبال نیز ملی‌پوشان را همراهی کرد. ضمن اینکه تعدادی از هواداران تیم ملی با حضور در قسمت پاویون فرودگاه مهرآباد قصد دیدار با اعضای تیم ملی را داشتند که البته موفق به انجام این کار نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته اعضای تیم ملی با اسکورت فرودگاه مهرآباد را ترک کردند؛ البته پیش از این اتفاق یکی از هواداران تیم ملی بارها و بارها خواستار دیدار با مهدی طارمی شد. به همین دلیل با وجود اینکه اتوبوس تیم ملی حرکت کرده بود آن را متوقف کرده و طارمی هم برای دقایقی با آن هوادار گفت‌وگو کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی یک بر صفر مقابل عراق به عنوان صدرنشین گروه C مسابقات مقدماتی جام‌جهانی راهی مرحله نهایی شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب موظف است، طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا رضایی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سد معبر برگزار شد، اظهار کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به‌حق مردم از سد معبر در هسته مرکزی شهر هستیم.

وی افزود: بارها و بارها به متخلفان این حوزه تذکر ارائه و اطلاع‌رسانی کامل به صورت مستمر انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب موظف است، طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند.

رضایی ادامه داد: هیچ عذر و بهانه‌ای در جمع‌ آوری سد معبر به ویژه در خیابان شریعتی پذیرفته نیست و در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دست‌فروشان و حتی کم‌کاری از سوی مأموران سد معبر برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 746924

دیگر خبرها

  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان