Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:53:57 GMT

مجید مجیدی در آی‌فیلم از «خورشید» می‌گوید

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۲۴۱۲

مجید مجیدی در آی‌فیلم از «خورشید» می‌گوید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی این برنامه، «سینما آی‌فیلم» این هفته، چهارشنبه ۲۶ خردادماه به نقد و بررسی فیلم سینمایی «خورشید» می‌پردازد و با عوامل آن همچون مجید مجیدی نویسنده و کارگردان، مهدی بدرلو مجری طرح و مدیرتولید، روح‌الله زمانی، شمیلا شیرزاد، محمدمهدی موسوی و ابوالفضل شیرزاد بازیگران نوجوان این اثر سینمایی، محمدحسن داوودی مدیر مدارس صبح رویش و محمدرضا مقدسیان منتقد گفتگو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «خورشید» به نویسندگی مشترک مجید مجیدی و نیما جاویدی و تهیه کنندگی مشترک امیر بنان و مجید مجیدی در سال ۹۸ تولید و ساخته شد و توانست جوایز داخلی و بین‌المللی بسیاری را از آن خود کند.

اکران این فیلم سینمایی از نوروز ۱۴۰۰ آغاز شده است و تا کنون ادامه دارد.

«خورشید» روایتگر داستان پسربچه‌ای ۱۲ ساله به نام علی و دوستانش است که برای کمک به خانواده‌هایشان به سختی کار می‌کنند و برای گذران زندگی برخی مواقع جرائم کوچکی نیز انجام می‌دهند. علی توسط فردی برای پیدا کردن یک گنج که زیر مدرسه‌ای پنهان شده مامور می‌شود و...

جواد عزتی، علی نصیریان، طناز طباطبایی، روح‌الله زمانی، شمیلا شیرزاد، محمدمهدی موسوی، ابوالفضل شیرزاد، علی غابشی، مانی غفوری، صفر محمدی، علی تقوازاده، بابک لطفی خواجه پاشا و یوسف صفری بختیاری بازیگران این فیلم هستند.

برنامه «سینما آی‌فیلم» به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان می‌پردازد و فیلم‌های در حال اکران سینما و موضوعاتی مانند میزان فروش هفتگی و روزانه فیلم‌ها را بررسی می‌کند. این برنامه به چهار زبان فارسی، فارسی دری، انگلیسی و عربی روی آنتن می‌رود.

برنامه «سینما آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عطا جاوید و اجرای حسام فروتن، چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن روز پنجشنبه ساعت ۰۷:۳۰ صبح و ۱۹:۳۰ شب پخش خواهد شد.

کد خبر 5236487 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم خورشید مجید مجیدی شبکه آی فیلم انتخابات 1400 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی تئاتر ایران بنیاد فرهنگی هنری رودکی حضور هنر ایران در جهان رادیو سلامت انجمن موسیقی ایران کنسرت آنلاین برنامه تلویزیونی برنامه رادیویی ویروس کرونا شبکه پنج سیما مناظره انتخاباتی مجید مجیدی آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم

مجید جلالی مدیر فنی فدراسیون فوتبال می‌گوید برنامه خود را برای سال ۱۴۱۴ فوتبال ایران آماده و در پایان تابستان آن را منتشر می‌کند.

دریافت 17 MB

          

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟