Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:52:11 GMT

گلایه مسافران از گرانی نرخ اتوبوس‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۲۴۷۴

گلایه مسافران از گرانی نرخ اتوبوس‌ها

با توجه به اینکه بیش از دو سال است که از ویروس خطرناک کرونا در کشور می‌گذرد و در تمام اماکن عمومی از اتوبوس‌ها و هواپیما‌ها گرفته تا مراکز تفریحی یا به حالت نیمه تعطیل درآمدند یا محدودیت‌هایی برای تردد افراد در نظر گرفته شد.

اما با وجود افزایش نرخ قیمت در اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی باز شاهد این موضوع هستیم که اتوبوس‌های بین شهری که باید به تعداد محدودی مسافر سوار کنند اما پر از مسافر می‌شود، این موضوع در شرایط خطرناک کرونایی باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شد و پیامی ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام. چند ماهی است که بهای بلیط اتوبوس‌های بین شهری دو برابر شده تا اتوبوس‌ها صندلی‌های خود را یکی در میان پر کرده و فاصله اجتماعی در اتوبوس رعایت شود، اما در حالی که این بهای دو برابری از مسافر اخذ می‌شود صندلی‌ها را به صورت کامل پر می‌کنند و هر کس اعتراض کند پول او را داده و می‌گویند پیاده شو. مسافر نیز هیچ جایی ندارد که مراجعه کند، زیرا همه تعاونی‌ها و اتوبوس‌ها با هم هماهنگ شده اند. خواهش می‌کنم در این مورد گزارشی تهیه کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دغدغه روز باشگاه خبرنگاران جوان شهروندخبرنگار اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رضا درویش سومین سال تکیه بر صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را آغاز کرده، مالکیت این باشگاه دستخوش تغییر و تحول بنیادین شده و به همین دلیل بسیاری انتظار داشتند که این تغییر به پست مدیرعاملی هم برسد.

اما محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی تاکید کرد که مالکان جدید باشگاه به هیچ وجه قصد ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه را ندارند و رضا درویش نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

به این ترتیب احتمالا اعضای فعلی هیئت‌مدیره با مدیرعاملی رضا درویش به کار خود ادامه خواهند داد تا مدیرعامل سرخپوشان همچنان روی این صندلی باقی بماند.

دیگر خبرها

  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی