Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج در ادامه سلسله نشست‌های گفتمان‌سازی راه علاج را با حضور امام جمعه کرج، عصر امروز، ۲۶ خرداد برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج در ادامه سلسله نشست‌های گفتمان سازی راه علاج، از آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج برای حضور در جمع دانشجویان دعوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده، ولی فقیه در استان البرز در این نشست مجازی برای دانشجویان درباره نقش جوانان در گام دوم انقلاب سخنرانی می‌کند و به سوالات دانشجویان پاسخ می‌دهد.

برگزاری این نشست مجازی از طریق پخش زنده اینستاگرامی برنامه ریزی شده و علاقه مندان می‌توانند عصر امروز، ۲۶ خرداد از طریق آدرس https://instagram.com/kiau_bsj در این نشست شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی البرز دانشگاه آزاد کرج انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق